Hallo, Ik heb al twee weken aan een stuk diarree en het gaat maar niet over. Het best zou ik zeker eens bij de dokter langsgaan. Mijn darmen zijn ook altijd aant rommelen. Heeft er dat iemand ook? grts
Ik heb er ook al de hele zwangerschap last van, en volgens de verloskundige en de huisarts kan het geen kwaad, zolang je maar genoeg drinkt. xxx vera
Hoi! Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook heel vaak aan de diaree en nu heb ik juist heel moeilijke ontlasting en het hoort er allemaal bij. Maar het is wel heel vervelend. Groetjes Anna
k kreeg toen k dat had een week lang zware griep hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk kan ook komen doordat je darmen beetje in de drukte komen door je baarmoeder enz
Heb er ook last van de laatste tijd hoor,maar t kan geen kwaad,is alleen vervelend, vooral als je aan t winkelen bent ofzo
Heb het ook bijna mijn hele zwangerschap gehad hoor... Maar sinds een week ofzo gaat het moeilijker want mijn darmen komen nu in de verdrukking natuurlijk.... Gr Sas
Heb er ook last van gehad maar bij mij lag het blijkbaar aan eten. Als ik 2 dagen na elkaar iets te vet eet dan kan ik een week last hebben of bv van elke dag 1 tasje koffie dan heb ik het ook zitten. Mijn darmen zijn blijkbaar veel gevoeliger geworden. Grtz x