Hier is ook papa bij de meiden als ik in de nachtdienst zit. Gelukkig is dat wel altijd in het weekend ivm oppas enzo. Morgen komt mijn moeder en die is ook altijd wel op pad. Volgende keer zal ik denk ik maar proberen om een slaaptabletten te slikken, maar dan moet ik denk ik eerst even naar de ha. Ik kan ze moeilijk van mijn werk meenemen. Ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt! Ik ga de uren weer aftellen en hopen dat vannacht net zo rustig is als de eerste 2 nachtjes!!en dan over 2 weken weer de nachtdienst in... En dan werk ik maar 16 uurtjes...
Mijn man gaat altijd bij zijn ouders slapen als hij nachtdiensten moet draaien. Wij wonen in een appartement en ik kan de jongens moeilijk de mond snoeren. Schoonouders hebben dit zelf aangeboden en dan nog ziet manlief erg op tegen nachtdiensten en kan hij klagen dat hij het zwaar vind, terwijl hij wel gewoon een normaal aantal uren kan slapen. Dus, je hoeft jezelf niet groot te houden en ik snap je helemaal dat je er doorheen zit...
Mezelf groot houden moet ik hier jammergenoeg wel doen. Als vriend me vraagt wat voor dienst ik heb en het antwoord is nachtdiensten, krijg ik al de opmerking nou dat wordt weer janken dus!! Belachelijk natuurlijk. Maar fijn dat je me zo snapt in elk geval!! Zoals gezegd, ik ga binnenkort maar ff langs de ha, misschien dat die iets kan doen!
Heel herkenbaar. Ik draai ook nachtdiensten en kan niet slapen overdag. De laatste paar keer zag ik er zo tegenop dat ik al bijna jankend op mijn werk aan kwam, door het zo goed als niet slapen, je ritme omgooien voelde ik me ook down. Op mijn werk aangegeven dat ik zo min mogelijk in de nacht wil, hier wordt rekening mee gehouden en wat ik nu doe is in de ochtend na mijn eerste nachtdienst een slaappil in nemen, deze kun je op voorschrift van de dokter krijgen. Alleen als ik uit de nachtdienst kom slik ik er geen. Bizar he, dat je pillen moet gaan slikken om te kunnen slapen!