Delen op facebook

Discussion in 'Zwangerschap' started by butterfly89, Oct 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ben wel benieuwd wanneer jullie op bijv. facebook zetten dat je zwanger bent. En op welke manier? :)

Ik ben nu 9 weken zwanger, maar kan me bijna niet meer inhouden.. Heb maandag weer een echo en wil die eigenlijk sowieso afwachten en dan misschien met 10 weken, of met 13 weken delen.

Ben zo blij met de zwangerschap dat ik 't zo graag wil delen, maar volgens mij wachten de meesten echt tot 16 weken enzo he? ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje 16 weken?! Nee hoor. Toen we 2 mooie echo's hadden gehad em de belangrijkste mensen het wisten een leuke fotocollage gemaakt met de meiden en een echo foto.

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

Apr 24, 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet het idd ook nog niet op facebook, dat komt wel een keertje, als we het geslacht weten bijv.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Nou, bij ons was het al vrij snel dat iedereen het wist.. we waren ineens allebei gestopt met roken.. dus voor de 12 weken echo wist eigenlijk iedereen het al.. Met de 12 weken echo hebben we daarvan een mooie foto op facebook gezet, voor de mensen die het nog niet wisten :)

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Bij ons wisten heel veel mensen het al vrij snel (ivm ons MMM-verleden), maar ik heb wel gewacht tot de 12-weken echo tot ik het op Facebook heb gezet.

6. Babbona

Babbona Actief lid

Mar 20, 2013
    488
    0
    16
    Ik snap je helemaal, wij konden ook niet wachten;).
    Eerste echo gehad met 8/9weken en die was volgens verloskundige super, aan haar de vraag over bekend maken enz. gesteld en volgens haar was het echt 1% kans dat het nog mis kon gaan dus middels een echo foto aan FB bekend gemaakt :D.

(en inmiddels zit ik alweer in het laatste trimester, pff gaat snel! hihi)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    16 weken????
    That's killing!! Hahaha

Nee hoor,hier gewoon met 12wk.
    En aangezien dit een verassing is maak ik een collage van onze kinderen + een echo foto ertussen met een gedichtje in m'n status dat we blij zijn met deze verassing:D:D

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zat de denken aan deze, welke vinden jullie het mooist?

Voor als je het nog niet weet,
    Mijn ouders vonden het gezin compleet.
    Maar daar kon ik me niet aan storen,
    Ik wordt in Juni geboren.

Of

2 kinderen was ons streven.
    Onverwachts kwam jij nog in ons leven.
    Nu wij aan jouw komst zijn gewend,
    Mag iedereen weten dat je echt welkom bent.

9. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Hier na de 1e echo, die was goed dus wij dachten waarom wachten. Ik was toen 9,5 week zwanger....

10. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
  11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Wat leuk!!!!
    Helaas heb ik niet zoveel filmpjes maar mss kan ik zoiets maken met foto's.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Die eerste vind ik het leukste. In de laatste zin wel even "word" schrijven ipv "wordt" ;). En nee het is niet zeikerig bedoeld hoor, maar zelf vind ik het altijd fijn als bv zo'n gedichtje geen fouten heeft :).

OT: hier na de 12 weken echo op FB, eerder durfde ik niet ivm een eerdere miskraam.

13. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Tnx! Jij ook gefeliciteerd! Mijn papa is er goed in dus aan hem gevraagd het te maken.

14. Melief

Melief Niet meer actief

Wij hebben het op 5 dec bekend gemaakt, was toen 9w en 6d en had 2 goede echos gehad :)

View attachment 355241

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38

Bah wat een zeikerd!!:p
    Nee hoor,bedankt...was me nog niet opgevallen.

16. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

Feb 8, 2012
    226
    0
    0
    Hier wist familie en goede vrienden het al, maar hebben het met 11 weken bekend gemaakt, hadden al 3 goede echo's gehad, en ze hadden gezegd dat het niet snel meer mis kon gaan, dus toen maar op facebook gezet :)

17. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

Jul 19, 2013
    248
    1
    0
    ik had het zo op fb gezet:

een mooi wonder teer en fijn
    maakt dat wij binnenkort met z'n vijven zijn
    x en xx zijn dolbij want zij
    krijgen er in (maand) een speelkameraadje bij :)

was toen ong. 13-14 weken.

18. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ik had me zo voorgenomen niets op facebook te zetten.. Maar toen bleek dat mijn ouders met vijf weken iedereen al hadden geinformeerd terwijl ik tot de dertien weken wilde wachten. Dat heeft wat scheve gezichten opgeleverd en om die reden hebben we het toch maar wereldkundig gemaakt.

Ik heb met twaalf weken een foto van alle cadeautjes en kaarten die we hebben gekregen op facebook geplaatst met daaronder de tekst dat we het zo bijzonder vinden dat ons kindje zo'n warm welkom krijgt. Werd erg leuk op gereageerd!

19. Nyneave

Nyneave Actief lid

Sep 11, 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben een mooie foto van de 12 weken echo op Facebook gezet. De mensen die we het persoonlijk wilden vertellen, hadden we het al verteld. Daarna mocht de rest van de wereld het ook weten!

Ik vond het al moeilijk genoeg om tot 12 weken mijn mond te houden, laat staan 16! :D

20. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    Ik heb het er met 12 weken op gezet. Eerst in de ochtend een berichtje dat ik met mn vriend op schoenen jacht ging in de stad.
    En 's middags een foto van baby schoentjes er op gezet met "deze zijn het geworden" :)

Share This Page