Ik heb een zoontje van ruim 2,5. Wil morgen iets leuks met hem gaan doen in/rond Utrecht. Ik kwam uit bij KidzzCity. Is dat leuk voor echte kleintjes? Zag namelijk op de website dat het tot 3 jaar gratis is. Dat doet me vermoeden dat ze er niet speciaal op kleintjes gericht zijn... Mijn zoontje is geen dappere dodo, dus mee ravotten tussen kinderen van 12 is niks voor hem. Kan ik dan wel gaan? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Tips voor een ander middagjeweg zijn ook welkom (niet te duur, ook leuk bij regen).
Ik vind het geweldig! Ze hebben een compleet aparte peutergedeelte, naast de zithoeken voor ouders. Het is heel ruimtelijk en overzichtelijk. We houden daar altijd drielingmeetings, en juist daar omdat ze zo'n overzichtelijke speelruimte hebben voor baby's en peuters waar we met gemak met 20-30 kleintjes terecht kunnen, ruime verkleedkamers, en zoveel ruimte rondom zithoeken dat we veel drielingwagens kunnen parkeren: )
Hahaha het is voorjaarsvakantie! Man man wat n drukte Maar wel erg leuk vond ik en mijn twee meiden ook. Bereid je voor op een gekkenhuis
Wij gisteren geweest pfff vakantie natuurlijk, niet normaal zo druk maar ik blijf het leuk vinden daar