Mijn vraag zegt het al, wie heeft dit voorafgaand aan de ivf/icsi poging gebruikt? Ik heb gelezen dat dit de kwaliteit vd eitjes ten goede komt, wie heeft die ervaring ook? Wij zullen over een paar weken starten met poging 4, moet ik daar dan nu al mee beginnen of zodra het stimuleren begint?
Ik heb het gebruikt tijdens mijn tweede icsi poging. Maar eigenlijk moet je het ruim van tevoren al slikken om de eicelkwaliteit te verbeteren. Heeft het geholpen? Geen idee, maar ik had wel 13 rijpe eicellen, 12 bevrucht waarvan er op dag 5 4 geschikt waren voor invriezen
Bedankt voor je reactie! Zeker een mooie score! Waar heb je het gekocht? Via Internet of via de drogist/de tuinen oid?
Ik heb het ook geslikt en je moet het minstens 3 maanden slikken voor effect. punctie: 12 eicellen 10 rijp 6 bevrucht Bij tp: 4 blasto's, waarvan 1 verse tp 1 dag later: 2 ingevroren (3e niet goed genoeg)
Ik wilde het ook gaan gebruiken voor de 3e poging, maar dat bleek toen gelukkig niet meer nodig. Ik heb veel gehad aan Rika Lukac en haar cursus en website. Daar kan je ook suplementen zoals Q10 bestellen. Zwanger wordenRIKAonline – zwanger worden | Verhoog je kans op zwanger worden
Bedankt voor jullie reacties. Ik lees ook dat het goed zou zijn voor vrouwen met een lagere eicelvoorraad. Daar is bij mij eigenlijk niets mis mee. Gebruikte jullie het op advies van de arts of uit eigen initiatief? Gewoon bij de tuinen zie ik te koop. Is er nog een verschil in CoQ10 of ubiquinol? Of is dat hetzelfde?
Ik gebruik het ook. Ik heb het aan de arts gevraagd, maar hij had er niet van gehoord, dus het is niet iets wat een arts adviseert. Ik heb Ubiquinol van NOW, maar je kan het inderdaad ook bij de Tuinen kopen.
Ik heb het ook op eigen initiatief gebruikt, voorafgaande aan mijn eerste (en tot nu toe enige) ICSI poging. Ik weet dus niet wat het effect is geweest ten opzichte van een poging zonder ubiquinol. Ik heb het alleen denk ik niet lang genoeg gebruikt om heel veel effect van te hebben.
Ik lees even mee ter voorbereiding op ivf waar wij binnenkort mee gaan starten.... hoeveel mg slikten jullie? En kunnen de medicijnen ergens een nadelig effect op hebben?