hahahahaha devilschase. geweldig dit. ik lach dubbel onder tafel en met open mond voor de pc. zoooooooveeeel diploma's. ik had vroeger voordat ik een zenuwonsteking in mijn hoofd kreeg ook een fotografisch geheugen. ( die ontsteking heeft een gedeelte van mijn geheugen, mijn evenwicht en mijn zicht meegenomen ) nou was mijn geheugen niet zo extreem als dat van jou, maar het was wel heel erg fijn. alles wat hetzelfde blijft hoef je dan maar 1 keer te horen of te lezen. tegenwoordig heb ik dat dus helaas niet meer maarja er zijn ergere dingen in de wereld. ik kan tenminste weer een beetje zien en val niet elke 5 minuten meer om.
hier 'gewone' sterkte (dus niet opgetelde) van -10,5 rechts en -11 links, dus ik join the club Devilschase..knap hoor al die diploma's.. maar je hebt een behoorlijk stel hersenen denk ik dan. Waarom heb je geen universitaire opleiding gedaan vraag ik me af? (ook gewoon uit nieuwsgierigheid)
ok dan ben ik recordhouder rechts -13.75 links - 12 enne wel beiden zachte lenzen hoor trouwens alleen maandlenzen kunnen maar tot -12 dus links draag ik maandlenzen en rechts halfjaars lenzen. als ik een bril zou dragen zou je bij beiden nog een punt moeten optellen. -14.75 en -13 draag dus eigenlijk altijd mijn lenzen en is ook eerste wat ik doe als ik opsta... mijn lenzen indoen.. dan zie ik tenminste wat haha. verder heb ik beginnende staar, maar gezien mijn leeftijd en omdat het niet ernstig is nog doen ze er niets mee. Tja ik heb geen fantastisch werkende ogen dus zeg maar, maar ach kan er mee zien hahaha
mamametzoon, hoe deed je dat s´nachts dan toen je kleine wakker werd bijv? Ik ga namelijk een bril aanschaffen want zie met mijn 'magere' (in jouw geval dan haha) -5,75 echt geen drol en heb geen zin om steeds die lenzen in te doen s'nachts.
ik heb er wel een bril naast (inderdaad -12) maar die is echt alleen maar voor thuis! Door de sterkte heb ik ooit de meest dunne glazen laten slijpen anders zou ik echt 'jampotten' hebben, maar het verkleint je ogen enorm. Zelf geen last van maar degene tegenover je ziet echt een 'vervormd' gezicht. Dat vind ik echt vreselijk, daarom heb ik -zodra het van de oogarts mocht- op mijn 15e lenzen genomen. Met alle nachtvoedingen en nachtelijke spokerij van de kids zou ik echt niet zonder bril kunnen...
devilschase............ knap hoor wat je allemaal geleert hebt. hoelang heb je dan over je politie diploma gedaan?.,, ( mijn partner 4 jaar en is nog niet klaar met leren (hoofdagend) (voor wat jij hebt moet hij nog nu eens een jaar) omdat je dan alle kanten uit kan..mmmm Omdat ik las dat je 4 jaar bij de politie hebt gewerkt,normale mensen doen dan alleen maar leren.. en erna kun je aan de slag als hoofd agend toch!!! dat wil menig mens je wel na doen.. en dan die intensive oplijding poeh poeh.... ik heb - 5 in.. en als ik geen lenzen of bril op heb voel ik al echt blind hoor..
Omdat ik met Mavo niet ver kom he, heb op t VWO niets gedaan en teruggezakt. Dus ben nu mn VWO aan het halen en daarna naar de Universiteit van Amsterdam, Tandheelkunde.
Je hebt in Amsterdam een verkorte opleiding. Als je op niv 4 zit kan je em in 2 jaar doen. Ik heb em in 3,5 jaar gedaan omdat ik al in mn 3e jaar al mn portfolios af heb gemaakt, dus jeugdzorgportfolio, mn SPP etc.