De macpiemel ( macpiemel.nl )idee'tje van jochem Myjer. (ik kan geen foto plaatsen, vandaar de link) Op Hyves heeft hij eventjes geleden gezegd dat deze snack van mac Donalds toch wel heel sterk ergens op lijkt Hoop dat ik het hier mag plaatsen en dat jullie de humor er ook van in zien
Ik had alleen je linkje gelezen en ging dus kijken......ik heb zitten zoeken en snapte er niks van..hier teruggelezen....en toen begreep ik waar het over ging..maar snap de vergelijking niet zo.....ja als je de vorm vergelijkt.maarjah dan kan ik ook geen kipknots ofzo meer gaan eten zonder daaraan te denken...
Ik snap hem eigenlijk ook niet? Ik heb wel veel duidelijkere piemels gezien in andere voedingsartikelen! Tenminste als het gaat om die wrap?
FOK.nl / Nieuws / Jochem Myjer ziet piemel in MacWrap / FOK!frontpage Heerlijke MacPiemel voor maar 1.95!
kom op meiden neem het niet zo serieus haha! Dit is gewoon een geintje omdat Yoep van het hek zo'n stampij maakte over de t-mobiles van Nederland. Dit bedoeld hij echt niet serieus Johem kenende vind het wle geinig haha!
haha net alsof het aan ons ligt.. gezien al die reactie´s op dat fokforum vinden zij het ook niet grappig dus daar zal ´het dan ook wel niet overkomen´
Hmmmmmm, als iemand zijn piemel vergelijkt met dit product, mag ie wel ff langs de dokter gaan. Gewoon èven voor de zekerheid laten nakijken of er per ongeluk niets mis is met zijn apparaat