zo hey wat een klusje we krijgen eind deze week de nieuwe keuken en zijn dus bezig alles eruit te slopen inclusief de tegelwand natuurlijk..... jee wat een kutklus.... maar wel heeeeel fijn dat alles eruit gaat! wilde ik gewoon ffe kwijt en vraag me trouwens af waar ik en wat ik allemaal moet bewaren? denk dat ik het hoognodige bewaar voor nu en dat later allemaal weggooi en nieuwe koop... hoe deden jullie dat?
heb idd wat dozen gepakt en daar alles ingezet...... wij krijgen een bruinzeel keuken, een hoogglans vanille kleur met alles erop en eraan we hadden er nu nog zo'n oud ding inzitten... echt geen porem.... dus het voelt fijn met de moker en de beitel een beetje te rammen hoor alleen is het lastig omdat mijn dochters in de kamer spelen en steeds naar me toe komen.... dus is het met kleine tussenpozen wel haalbaar de tegelwand eruit te slopen... mijn man haalt vanavond het hele keukenblok eruit en gaat de muur stucken en dat soort dingen.... hij is gelukkig heel erg handig en heeft al vaak huizen compleet verbouwd inclusief leidingen omleggen of aanleggen... heeft hij ook diploma's voor... dus dan scheelt het wel...!
Heerlijk als het straks af is. Lekker koken in een hele nieuwe keuken. Wij zijn net verhuisd en ik vind het ook nog erg fijn om in een nieuwe (andere) betere keuken te koken.
hihi, dan heb je de rest van mijn benedenverdieping nog niet gezien. gelukkig logeer ik ergens anders met de kids.