Waar kopen jullie je bril? Ik meestal bij Hans Anders met de gratis glazen actie. Maar ik wacht inmiddels al veel te lang op die actie. Ik krijg geen vergoeding dus hele dure brillen vind ik geen optie.
Mijn zoontje heeft een bril van specsavers is dan wel een babybrilletje, maar ik vind dat ze een ruime keuzen hebben aan monturen.
Bij de Pearle. Die doet zaken met de verzekering die ik nu heb. Voorheen ging op naar een andere opticien, maar ik ben blij dat ik weer naar de Pearle kan. Vind ik toch de fijnste winkel en ik hoef er niet de halve stad voor door. Heb al vaker een actie gehad daar en ook uit de budgetbrillen haal ik vaak een tweede bril.
Ik heb vorig jaar mijn bril bij de plaatselijke opticien gekocht. Krijg ook niets van de verzekering. Maar hiervoor had ik lenzen en die waren erg duur, dus als ik mijn bril van 600 euro twee jaar draag, ben ik al goedkoper uit. Ben al op de helft
Bij specsavers. Zowel voor mij zelf als voor mijn 2 meiden Vind de service echt super . En idd ook ruime keuze . Alles word direct geregeld met de ziekenfonds. Nee heb geen aandelen bij specsavers haha.
hier ook pearle, vanaf het begin af aan, 15 jaar ofzo nu? Bevalt me erg goed maar verzekering dekt wel groot deel
vroeger bij Hans Anders maar ik vind hun kwaliteit echt slecht geworden .. en ben er niet meer tevreden over. Heb sinds 2 jaar een bril van Pearl
Bij de winkel waar ik de bril vind die ik mooi vind. Eyes and more ook wel eens gekocht . Waren goedkope brillen en verder prima. Als de glazen in de winkel bij hun in voorraad zijn kon ik na een halfuur mijn bril al ophalen. Nu wil ik liever een bril van hilfiger en die heb ik vorigjaar bij de Hans anders gekocht voor weinig. Maar ik draag liever lenzen welke ik nu bij de pearl koop
Ik heb een bril van 35 euro van hans anders. Omdat ik niet zeker wist of ik een bril wel weer fijn zou vinden (droeg altijd lenzen). Kan wel merken dat hij goedkoop was. Heb nu een Ray ban daar gezien die heel gaaf is maar twijfel omdat hij best duur is. Specsavers vroeger slechte ervaringen mee. Zowel ik als mijn zussen. Maar dat was in een andere stad. Echter hier zit er geen in de buurt. Heb wel een pearl in de buurt.
Hans anders bril heb ik nu, vroeger ook wel brillen van specsavers gehad. De pearl kon ik geen leuk montuur vinden. Maar daar ga ik we weer kijken de volgende keer. Ben ook bij de plaatselijke optiek geweest maar 800 euro voor een bril (500 montuur 300 voor de glazen) was mij een beetje te duur. En dat was nog een goedkope...
Altijd Specsavers, man ook. Ik al meer dan 15 jaar, hij een jaar of 10. Een keer een bril van Hans Anders gehad, was eens, maar nooit weer.
Mijn eerste bij hans anders. Drama ding. Drama service. Drama winkel. Nooit weer. Tweede bij het huis. Die ging failliet maar beviel wel goed. Voor m'n derde een poging gedaan bij specialer voor lenzen. Die man die meettechniek vlot m'n ogen op 1 apparaat en greep zo uit de la 2 standaard lenzen. Die moest ik maar even 4 weken proberen En dan kwam ik maar terug. Zijn meting week compleet af van wat ze normaal op zo'n groot ding meten. Ik gaf nog aan dat ik ook cylinder heb en bepaalde lenzen niet kan hebben. Ah nee joh dat gaf allemaal niks. Dit was prima. Nou je snapt wel, die lenzen zijn daar gebleven en ik kwam.nooit meer binnen Toen naar Nico brillen gegaan hier. Alle lenzen geprobeerd niks hielp. Toen maar een mooie bril uitgekozen. Na 9 maand nog zielsgelukkig mee en ik vind dit een hele fijne winkel. Ga nooit meer weg
Ik heb nu de Ray Ban bij hans anders besteld. Met de service en personeel uit deze winkel ben ik tot nu toe uitermate tevreden (kan natuurlijk per filiaal verschillen). We zullen het gaan zien. Ben er nu in ieder geval blij mee