Hoi dames, hebben jullie dat nou ook? Ik wil graag nog een kleintje, maar dat zwanger worden ... Ik heb gewoon geen zin om er steeds maar mee bezig te zijn. Maar als ik het niet doe, wordt het niks, weet ik uit ervaring. Herkennen jullie dat gevoel?
Ik zit nu in de 1e ronde, dus ik vind het nu nog wel leuk. Alles erover lezen enz. maar dat is vooral omdat ik nog maar net heb besloten om er toch nog weer een keertje voor te gaan. Maar ik ben er wel een beetje teveel mee bezig eigenlijk. En ik hoop ook dat ik er in ronde 2 al wat minder mee bezig ben. Anders kon ik mezelf nog weleens knettergek maken En het is voor mijn vriend overduidelijk waarom ik nu zo wellustig ben!! Dat was even leuk maar werkte toch al gauw niet zo bevordelijk meer Dus ik hoop dat de rust snel wederkeert want ik heb het zometeen druk genoeg. Sint maarten, Sinterklaas, Kerst... En dan loop ik ook nog es als een broedse kip rond. Genoeg afleiding gelukkig. Dus nu mag het nog even van mezelf. Maar in ronde 2 moet het toch echt minder gaan worden anders ben ik bang dat het me nog eens tegen zou kunnen gaan staan. Groetjes Gwen
Ik kan me dat goed voorstellen. Wij zijn nu een jaar bezig voor de eerste en het brengt nogal wat stress met zich mee. Wij hebben een tijd geprobeerd er niet zo mee bezig te zijn, maar als ik dat terug ga denken dan geloof ik dat de kans veel groter was geweest dat dat wel gelukt was als we dat wel waren geweest.
ik vind het altijd zo grappig als mensen tegen mij zeggen je moet er niet zo mee bezig zijn het komt vanzelf wel bla bla bla... maargoed je moet wel in je vruchtbare piriode sex hebben anders wordt het ook niets dus je bent er hoe dan ook altijd wel een beetje mee bezig... wel merk ik nu (zit nog maar in ronde 4 hoor) dat ik soms niet zoveel zin meer heb dan denk jeetje alweer hehehe maargoed het is voor een goed doel denk ik dan altijd maar
hoi dames ik weet hoe jullie je voelen ik ben nu eindelijk na 2 jaar zwanger elke keer als de week van de ei eraan kwam zei ik ja deze en deze dagen moeten we het doen tegen me vriend en dat werd steeds minder leuk op den duur vroeg hij ja is het al zo ver voor je ei en toen heb ik gezegt weet je ik zeg niet meer precies welke dagen en we doen eht gewoon om de dag en als we zin hebben meer en ik moet zeggen ik was binnen 3 maanden zwanger onbewust ben je er toch mee bezig maar er teveel mee bezig zijn is echt niet goed je krijgt allerlei symptonen en bij mij werd het steeds erger en voor de dames die nog geen foliumzuur gebruiken zou ik alvast mee beginnen weet neit of het toeval was bij mij maar nam het een paar dagen in voor me ei en hup zwanger
herkenbaar hoor... het heeft een jaar geduurd voor dat we zwanger waren van onze zoon.. iedere maand weer die spanning...bang zijn dat je de boot mist als je een dag niet klust...hahah...maargoed, er gebeurt ook vanalles in jouw lijf.. je man heeft daar geen last van.. ieder krampje heeft wel weer een reden om bewust, of onbewust bezig te zijn met zwanger worden en de gedachte daaraan... als het maar niet je leven gaat beheersen.. althans, dat vind ik, want als je al jaren bezig bent is het natuurlijk weer een ander verhaal,... ik vind het altijd heel goed om te bedenken dat zwanger worden gemiddeld een jaar duurt.. en blijven genieten van sex en andere dingen in het leven, dat helpt mij door het wachten... al ben ik evengoed erg teleurgesteld als de ongi doorbreekt hoor!! liefs
heel herkenbaar!!! wij zijn deze maand begonnen met klussen voor de 2de en ik zit nu rond mijn vruchtbare dagen. Ik ben er nu toch wel echt mee bezig. om de dag klussen en ovulatietesten en vind het nu niet zo erg maar dan komen de 2 wacht weken en die vind ik echt verschikkelijk. je wordt er zo onzeker van en idd elk pijntje, elk krampje, elke golfje van misselijkheid zorgt een nieuwe aanleiding om te denken dat ik toch echt zeker weet dat ik zwanger zou kunnen zijn. op onze eerste hebben we 2 jaar gewacht en ik merk nu al dat ik zo op zie tegen het wachten terwijl de kans er natuurlijk echt wel weer in zit dat het weer 2 jaar duurt.. we zijn allebei getest in het ziekenhuis en niks aan de hand dus het kan ook zeker eerder maar ook nog later.. als ik bezig kan zijn met de ovulatie en het klussen gaat het goed dan is er actie(al vond ik dat in die 2 jaar dat we voor de eerste gingen soms ook echt niet leuk).