Rij net op de a4 ligt er een surfplank midden op de snelweg. Kan best voor levensbedreigende situaties leiden. Wat zouden jullie doen? De vorige keer durfde we niet 112 te bellen omdat ik geen zin heb in boetes dus hadden we een normale betaallijn van de politie gebruikt. Daar werden we alle kanten opgestuurd en uiteindelijk geen dankjewel of wat alleen 'Is al bekend, tuut tuut tuut' natuurlijk zullen er andere ook zijn die melding maken maar doen die dat dan via 112 of gewone politielijn of iets waar ik helemaal niet van op de hoogte ben? Sms, twitter ofiets zou ook wel handig zijn. Anyway melden jullie dit en hoe?
Rommel op de weg, wat direct gevaar kan opleveren.. Ik bel altijd 112. Ze zetten je dan door naar de juiste persoon... Nooit een probleem!
Even nagevraagd bij mijn vriend die is rij instructeur... Echt midden op dr snelweg is 112, want er is gevaar. Als er een motorrijder overheen rijdt dan kan hij t niet navertellen. Meldkamer belt dan Rijkswaterstaat. Ligt het bijv aan de kant van de weg dan kan je geen spoed wel politie bellen.
En de radio bellen of bericht sturen. Ik hoor zulke dingen vaak op q music. Zijn de bestuurders ook gewaarschuwd
Ik bel dan deze altijd Het nummer 0900-8844 is hét landelijke servicenummer van de politie. Met dit nummer kunt u bellen voor al uw niet-spoedeisende vragen of problemen. Is er wel spoed geboden, omdat u bijvoorbeeld een verdachte situatie ziet? Bel dan met het alarmnummer 112. Zij vragen dan waar je rijdt in welke regio, welke plek, welk paaltjenummer je de zooi hebt zien liggen en sturen daar wat heen. Werkt super snel. Ideaal!