'groeipijn' in been

Discussion in 'Gezondheid' started by Lindavvv, Oct 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,414
    1,272
    113
    Female
    Drenthe
    Ha dames,

Toch even een korte vraag: ik ben nu 23 weken zwanger en heb het idee dat ik vage klachten aan het krijgen ben die bij de VK ook geen belletje doen rinkelen.
    Ik heb last van 'groeipijn', had het al in mijn arm, maar dat trekt weer weg en het kan zijn dat het komt omdat ik nu een 'zij-slaper' ben geworden.
    Maar ik heb dezelfde zeurende pijn in mijn been en al een aantal dagen en dat trekt maar niet weg. Het is geen 'restless leg' daar herken ik echt niets van als je kijkt naar symptonen. Maar dit voelt echt zeurderig, zoals groeipijn in je ledematen van vroeger.

Zegt iemand dit iets? Meer mensen hier last van? Wat aan te doen?

groetjes!

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

Feb 5, 2015
    1,258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik kreeg halverwege mijn zwangerschap ook een soort groeipijn in mijn benen. Slapen was moeilijk, maar ook als ik lang stil gezeten had en weer overeind kwam, deed dat echt zeer en was het 'stijf'. Ging ook pas enkele maanden na mijn zwangerschap weg...en kwam weer terug toen ik weer een paar kilo aankwam. Bij mij kwam het door overgewicht, denk ik. En mijn lijf dat dat niet trok doordat alles verslapte.

Lindavvv likes this.
  3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Misschien een zenuwbeknelling? Door de zwangerschap zijn je gewrichten soepeler waardoor zenuwen makkelijker bekneld kunnen raken, en daar kun je zo'n pijn wel van krijgen volgens mij.

Lindavvv likes this.
  4. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Daar heb ik 1 nacht last van gehad. Wat was dat ongemakkelijk en pijnlijk. om 5 uur 's ochtends ben ik maar eens gaan googelen en las ik dat een warme kruik op je been helpt. Binnen 15 minuten was de pijn weg. En ik baalde enorm dat ik niet eerder even op internet had gekeken. :roflmao:

Lindavvv likes this.
  5. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Je kan ook proberen of calcium, magnesium helpt. Zit samen in één pil.

Share This Page