Hoi allemaal, ik hoop op tips: Ik zoek liefst kant en klare verduisterende gordijnen voor mijn zoontje,van 2 jaar maar ik kan gewoon nergens leuke vinden. Waar hebben jullie gordijnen gekocht voor jullie kind(eren)? Ik vind zelf blauwe gordijnen leuk, misschien met een niet te druk patroontje zoals sterren of iets anders. Bedankt alvast voor jullie tips! (Ik vind dit niet echt bij babyuitzet passen, dus vandaar hier, maar sorry als dit verkeerd geplaatst is...)
Ik heb voor de kamer van ons zoontje* kant en klare marine blauwe gordijnen bij Ikea gehaald. Dus geen patroontje oid. Vond het ook heel ingewikkeld om passende gordijnen te vinden.
Bij Ikea en Kwamtum zie ik op de site nou niet snel iets wat ik leuk vind... Welke hebben jullie dan?
Ik heb een paar donkerblauwe, op maat gemaakte Planes gordijnen te koop. Ik weet niet of dat iets is wat je zoekt? Misschien vindt je dit te druk... Wij hebben ze laten maken voor mijn zoon, bij Leen Bakker.
Bedoel ermee te zeggen dat je het vaak gewoon in je eigen woonplaats kan kopen. Vaak zit daar wel zo'n winkeltje met gordijnen en behang. Wij wonen in een kleine gemeente en hebben er al drie. Gewoon ergens naar binnen lopen. En idd, Ikea, Hema heeft ze ook vast