Bij de kruidvat een doos zwitsal billendoekjes 12 pakjes voor 20,00 En dan 2 plus 1 grats dus 36 pakjes voor 40 euro!
Heb je zelf die aanbieding gekocht of niet? ik zit nou in de folder te bladeren en idd er staat 12 pak voor 19,50 en op de laatste pagina staat 2+1 gratis op alle zwitsal m.u.v minis en geschenkverpakking dus dan zou het moeten kunnen? geldig t/m 5 augustus. Ik ga maandag wel even proberen.
Hee ja ik heb ze gekocht! Dacht eerst ook dat het niet op die dozen was maar dus wel! Scheelt best veel toch?!
nou scheelt behoorlijk ..wel slim van je dat zou ik nooit zelf zo bedacht hebben.. ik ga maandag gelijk erheen.. zei de kassajuf nog iets of niet .. ik ben bang dat ze zeggen van actie op actie mag niet ofzo
Nee die zei niks.. Anders had ik geeoon gezegd er staat niet bij dat het niet op acties is normaal is dat ook niet volgens mij.. Of ik heb gewoon geluk gehad maar dat lijkt me sterk
De online folder staat dus nu bij na geschenk verpakking ook de 12 pak billen doekjes bij.... Dus denk dat het hier niet meer geld
Ik heb het nu ook gezien ja! Zal idd nu niet meer zijn dan..Is nog niet geldig dus je kan het proberen haha
Ik normaal ook niet, kreeg net de folder binnen en staat nu idd bij muv minis geschenksets en dozen van 12 stuks.. Balen!
ik denk dat mandy geluk heeft gehad..achja volgende x beter karin huh jij zou ze wel derde gratis moeten meekrijgen want nieuwe folder gaat pas dinsdag in. Wat zeiden ze bij de kassa dan?
Idd karin jij moet ze mee krijgen ! Want in de vorige folder stond het echt! En de nieuwe folder waar het in staat staat dat het pas in gaat vanaf dinsdag Ik ben geweest in den bosch op de helftheuvel
ze zeiden dat het niet op die verpakkingen geld want die zitten niet vast in het assortiment. helaas pinda kaas.
Ik haal de Zwitsal babydoekjes altijd hier: Pampers Sensitive Baby Wipes - 12 x Packs of 56 (672 Wipes): Amazon.co.uk: Health & Beauty Meestal wacht ik totdat ze 10 pond zijn (vanaf 25 pond besteding worden ze gratis thuis bezorgd.)