ALERT ALERT!!!!! Mijn man heeft een top 3!!! Juist ja!!! Met nieuwe namen ook nog. Dus het word een van deze: Milan Noah Dani Ik neig zelf naar Noah... of Dani.... Aaaaargh In ieder geval vind ik ze leuk...nu nog kiezen. *novan werd afgeschoten*
Haha Mi, ik wilde net Noah gaan typen, maar zag dat je hem nu zelf al hebt! Vind ik heel leuk samen Levi en Noah. Wel beide bijbels. Milan vind ik ook leuk! Luuk zou ik niet doen, want ik denk dat Lucas ook vaak Luuk genoemd gaat worden. Tygo vind ik ook leuk, maar een wat 'hardere' naam. Levi en Dani vind ik dan weer een beetje ie aan het eind. Wel leuk hoor dat je nu alweer erover na mag denken! Eerst 4 jaar over kunnen denken en nu mag je juist heel snel . Liefs! X
Jazeker had ik nooit gedacht. Ja Noah he...hihihi Levi en Noah... Heb de drie namen voorgelegd aan de kleine in kwestie... maar het bleef stil... dus hij weet het ook niet
Haha ik zie het trouwens wel voor me als het net zo'n mooie krullenbol wordt als zijn broer vind ik Noah er heel mooi bij passen! Net iets meer dan Milan. Maar die vind ik ook goed kunnen hoor! Nou, jullie hebben nog wel even gelukkig maar wel fijn als je eruit bent!
Goed! het is een lekker ding. Hij loopt al achter zijn karretje en wil het liefst zo snel mogelijk de hele wereld gaan verkennen . Ook alles goed met Levi?
Toevallig, ik ken een Levi en Noah en vind het een geweldige combi! Als de kennis me niet voor was geweest haha. Dani vind ik voor meisjes leuker en Milan vind ik niet zo. Wel grappig dat je zoveel namen hebt bekeken en dat je man met een top 5 naam komt. Had hij dat niet eerder kunnen doen haha
Mijn neefje heet Milan. En hier in de hele omgeving ken ik maar één andere Milan. Er zijn 700 Milans geboren in 2014 maar dat wel van in totaal 89000 jongens dus dat betekent dat het schrikbarende percentage van afgerond 0,8% van alle jongens de naam Milan heeft gekregen. Het valt echt wel mee met die populariteit Ik zeg: Levi en Milan, doen! Leuk!
Levi & Noah prachtig! Andere ideeën : Levi & Aron Levi & Tias Levi & Sven Levi & Stan Levi & Juda Levi & Sion Levi & Sem Levi en Jesse Levi & David
Denk dat het echt Noah word...maar voor de zekerheid gaan we het een paar weken even af en toe hardop uitspreken. Kijken of het leuk blijft In ieder geval bedankt meiden voor het meedenken!! Och och als we toch ooit een derde zoon zouden krijgen word het echt een zware bevalling Doortje, zoooo loopt ie al??? Levi is een heerlijk ventje. Erg makkelijk, altijd vrolijk en totaal niet eenkennig. Hij sjanst echt met iedereen. Hahaha hij heeft al zoveel aandacht en zelfs kusjes gehad van andere mensen en kinderen. Man man man. En kijkt er niemand naar hem dan gaat hij gewoon roepen net zolang tot er iemand omkijkt en dan heeeeel lief lachen hahaha