Ik ben (uiteraard) nog niet opnieuw zwanger maar ben benieuwd wat voor namen jullie vinden passen bij mijn dochtertje (zie banner). Zowel meisjes- als jongensnamen. Ik heb echt t idee dat ik nooit meer opnieuw "DE naam" ga vinden maar misschien is dat normaal na een eerste kindje. Voor een meisje vind ik Soraya ook mooi, verder kom ik niet. Jongensnamen ben ik al helemaal beroerd mee Nou kom maar op want ik wil nog wel meer kindjes als ons dat gegund is
Je hebt wel een naam uitkozen die richting ... gaat. Voor een jongen zou ik een gekunstelde hippe Amerikaanse naam kiezen. Jace Jax / Jaxon Phyllon Mason Dylan Meisje, Soraya vind ik iets ''te'' arabisch klinken naast de naam van je dochter. Dan liever een minder bekende Arabische naam als Amelle of zo.
Soraya past wel mooi bij Cheyenne! Andere ideetjes: Meisje Alexis Ashley Averill Bailey Dakota Evelyn Florence Harlow Hollis Imani Indigo Jocelyn Jordan Kelsey Kiana Leslie Lindsay Maiara Maya Morgan Naira Nuka Oneida Raven Reilly Savannah Shanika Tamaya Tanika Vivian Winona / Wynona Jongen Alexander Anthony Ashton Austin Brennan Dakota Deon Dorian Dwayne Evander Flannery Gideon Hadley Harlow Hayden Holden Hunter Isaiah Jamar Jasper Jordan Joshua Julian Justice Justin Kenton Lennon Marlon Marvin Quinten Ramsey Raven Reza Sefton Seneca Sheridan Silver Spencer Trevor Wayra Xander Yahya Yorick
Jennifer Kayleigh Alyssia Jezebel Brittany Valente Lorena Joella Katelynn Jackson Mason Jayden Milan Zayne Brayden Noel Tyler
Woow ik ben verbaasd hoe snel je hier alweer mee bezig bent...! Maar jouw gekozen naam vind ik wel mooi passen!
Bedankt voor de ideeen al! Super We spreken haar naam wel op zn "Nederlands" uit zegmaar, niet op zn Amerikaans dus een hele Amerikaanse naam past er misschien wat minder bij maar er zitten leuke namen tussen. Mn dochtertje is een beetje getint en zwarte haartjes dus vandaar dat ik Soraya wel vind passen voor evt een tweede meisje. En ja gek dat ik er al aan denk hahaha maar ik wilde altijd jong moeder worden en graag veel kindjes dus als t aan mij lag.. maarja vl is r ook nog en die krijgt t dan wat te benauwd denk ik
Soraya past er heel goed bij. Suggesties Raimila : bet. Bloem van goud Jerusha Levana Miloah Quianne Ilayda Morasha Louëlle Nirvelli Mareva Revaya Yanaica Zarada Ashanti Nikay Rowi Roshdy Givanti Vianney Keanu Jethro Zenyo Lorenzo Serrano Evandro Lyandro Ramiro
Ik zat te denken aan deze namen: Meisje: - Caithlyn - Jaylinn - Sienna - Dakota - Alyssa - Fayette - Felicia - Hailey Jongen: - Mason - Duncan - Storm - Lorenzo - Lennox - Ferron - Collin
Ik had vanwege de Engelse achtergrond toch wat in die hoek gezocht, dus hier nog even wat meer Nederlands uitgesproken bijzondere namen. Alana Alice Alisa, Alissa Annika Aurora Charlize Daniek Danisha Denise Dominique Dunya Dylana Eliana Elle Eloïse Elvira Emelie Eveline Fayah / Fajah Faylinn Ilana Ilayda Inara Jana Joëlla Kenza Kira Laurie Leila Lexi Lindy Lizzie Marina Maroua Mayla Melisa Nila Noé Nomi Rana Reva, Riva Robine Romaysa / Romaisa Romee Roxy Salomé Selin Shanaya Sylvie Tatum Valérie Vanessa Vivian Yaren Alec Axel Boas Brett Danilo Davi Dax Denzel Dexter, Dex Dominic Don Duco Dyon Emanuel Figo Gino Guido Ilay Isaiah Iwan Jairo Jefta Jilles Jona Jordi Juda / Judah Juliën Kenzo Leroy Manu Marius Marnix Melvin Mex Mikai Miran Nathaniel Nilo Raphael / Rafaël Reza Rohan Roy Sean Seff Selim Seppe Silas Sylvan Tigo Timon Tommy Tren Wes Yari Yuri
Jongensnamen: Brandon Delano Mason Meisjesnamen: Esme Alyssa Chelsey Sasha Soraya vind ik best passen naast Cheyenne (mooie naam)