Wie heeft voor mij de oplossing? Daagje uit is niet te doen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jannn, 18 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Fijn! Jammer dat je zulke dingen niet van te voren kan weten hè, dat zou zoveel stress schelen!

2. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.172
    3.818
    113
    Fijn dat het goed ging!
    Mijn dochter was tot voor kort qua overdag slapen niet echt de makkelijkste en zou het te veel gedoe vinden maar misschien denk ik er heel anders over als ik meer kinderen zou hebben ;)

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ze mag zodra ze zelfstandig kunnen zitten in het zitgedeelte. Tot die tijd adviseren ze de bak. Echter zijn die bakken vaak te klein na een maand of 8 dus dan moeten ze wel zitten en dan raden ze aan zo plat mogelijk.

In de groep 0 stoel zitten ze geforceerd in dezelfde houding. Is vrij krap, zweten enorm snel erin. Dus groep 0 stoel is echt een no go als je niet in de auto bent!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Het probleem om een daagje weg te gaan zit niet in de wandelwagen bak of zitgedeelte hoor!
    Maar over het slapen wat ze alleen thuis wil doen in haar bedje en snel onrustig wordt als het anders dan anders is.
    Maar ik heb ze net als thuis ingebakerd in de wandelwagenbak en ze heeft 2 uur geslapen. Wel was ze erg onrustig omdat het anders dan anders ging. Maar dat zal nog wel tijdje blijven denk ik.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook mee eens. Het is voornamelijk dat ze in een soort van kromme houding in zo'n saunabak (want het is een enorm zweetding zo'n Maxicosi ) liggen en dat schijnt gevaarlijk te kunnen zijn. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Deel Deze Pagina