Wie heeft er een Apple MacBook air 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    We hebben nu een aantal jaren een iPad 2, en ik irriteer me mateloos aan hoe traag hij wordt, hij gaat dan ook al wat jaartjes mee. Dus nu willen we wat anders. Lees veel goede verhalen over MacBook air 13 van Apple. We hebben eigenlijk alles van Apple dus leek ons wel handig om hier in te blijven. Nu zou ik dus graag weer iets van laptop variant willen vandaar de MacBook. Gewoon weer lekker ouderwets typen ipv touch. En gewoon wat makkelijker surfen en bestanden opslaan. Pdf etc. Wie heeft er ervaring met deze laptop van Apple of wat zou je ons aanbevelen. Voornamelijk dus surfen, mail checken, wat kleine dingetjes in pdf of word en foto's opslaan.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik denk dat het heel veel geld is voor wat je ermee wil doen. Ik zou een goedkopere laptop nemen en een nieuwe iPad.

3. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Wij hebben een Macbook Pro Retina 15 en hij bevalt erg goed. Ik gebruik 'm vooral voor simpele dingen die je ook op een andere laptop zou kunnen doen, en mijn man meer voor nabewerking van foto's (hobby is fotografie). Wij hebben ook 'alles' van Apple (telefoons en iPads) en vind het handig dat je veel kunt synchroniseren met elkaar. Daarnaast vind ik de software fijn werken en mooier dan Windows (begrijp me niet verkeerd, heb ook nog een pc die op Windows draait en is ook helemaal niks mis mee) , maar dit werkt uiteraard hetzelfde op een Macbook Air.

Kortom, fijne laptops maar er hangt zeker een prijskaartje aan dus zou wel overwegen of je het het geld waard vindt als je enkel standaard dingen zoals internetten etc. erop wilt doen.

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Je zou voor een MacBook kunnen kijken. Dat is een klein laptopje die precies bedoeld is voor wat jij aangeeft. Een MacBook Air is natuurlijk ook een optie. Ik zou gewoon eens in de winkel gaan kijken wat je prettig vind.

5. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    We gaan straks even naar de media markt, even info inwinnen en kijken wat er nog meer is, wat ik vooral fijn vind is dat het compact moet zijn en direct gebruiksklaar, dus niet 5 minuten wachten voor opstarten

6. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Een Macbook is zeker direct gebruiksklaar, super handig als je even snel wat wilt opzoeken. Wij zetten 'm overigens nooit echt helemaal uit, altijd gewoon het scherm dichtklappen en that's it.

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik heb de macbook air. alles is gebruiksvriendelijk. lichtgewicht. batterij gaat lang mee. Er hangt een prijs aan ja.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    De gewone MacBook is weer (een flink stuk) duurder dan de Air, dus je zou een refurbished Air kunnen bestellen. Als je het nieuwste wilt in een prachtig mooie en lichte behuizing dan een MacBook. In roze bvb. 😜

9. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik zeg doen haha. Zelf heb ik mijn oude laptop verruild voor een Imac. Ja opzich duur voor wat ik er allemaal mee doe (surfen, series kijken, bestanden opslaan fotoboeken maken etc) maar het is het toch zooo waard. Ik zou het liefst ernaast ook een macbook air nemen voor als ik in bed wil zitten ofzo.
    Ik wil iig nooit meer een normale computer dan apple het werkt zo fijn en logisch. Alleen soms weet ik dingen niet en moet ik ff opzoeken denk aan screenshot maken :p

Macbook air leek me trouwens ook beter dan de nieuwe macbook. Oa vanwege de usb poorten die missen. Maar sommige hebben dat helemaal niet nodig.

10. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    We zijn toch voor de MacBook air gegaan 😁 Nu lekker alles uitvogelen. Ook handig icm Apple tv. Thnx voor de tips allemaal

Deel Deze Pagina