Oppepper nodig :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hey allemaal,

Ugh, zo'n stomme dag, alles zit tegen. Zit nu in jaar 3 studie Psychologie, bezig met bachelor halen. Zie het vandaag ff niet meer zitten hoor, zo vreselijk druk :( en werken en zieke oma enzo.. Getsie!! Iemand die mij ff wil oppeppen?? I know, ik wil zelf studeren, maar soms ben ik het echt ff helemaal zat!!!

2. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Misschien gewoon even toegeven aan dat vervelende gevoel? Lekker in bad of vroeg naar je bedje... en dan morgen weer fris en fruitig eruit?

3. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt wel goed, schatje :D

4. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    thanks meiden :D

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Nu even lekker met de beentjes omhoog op de bank, lekker drankje en koekje o.i.d. erbij even ontspannen en morgen weer met frisse energie verder.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mag best een baaldag! Morgen weer met frisse moed er tegen aan! Knap hoor dat je deze opleiding volgt, zeker bere interessant? Hup meid.... ga dr voor.

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

herkenbaar

ik zit in 2e jaar HBO-verpleegkude. af en toe denk ik ook gadver ik wil even niks en waarom doe ik dit..

dan heb ik ruzie met mn vriend, ben mega ongesteld, de kids zijn niet te harde, mijn tentamens komen dichtbij en het huishouden is een puinhoop

voel je je ellendig dan he...

wat bij mij goed helpt is tot etenstijd hard aan de slag. en dan avonds lekker in bad, en daarna een glas wijn en een filmpje, boek of tv.... even ontspannen. anders blijf je zo lang in dat gevoel hangen!!

sterkte en KOP OP!

8. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Heel herkenbaar. Ik zit aan het einde van mn studie (nog een maandje) en zoooo geen zin meer. De bekende laatste loodjes ;)
    Als ik geen puf heb dan ga ik altijd even een stuk wandelen. En de energie bruis tabletten van de Action doen het ook goed voor zowel lichaam als geest ;)
    Verder schijnen cashew noten brain-food te zijn. Kun je je beter door concentreren.

Kom op meid!! Je kunt het!!

9. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Thanks allemaal!!
    @Knor Ja wel heel interessant ja!
    @Muis26 Ja klopt! Meestal doe ik ook tot etenstijd studeren (begin wel al om 6 uur 's ochtends :S ) , en dan 's avonds nniks ( Ja of werken, maar ik ben oppas, dus dat is leuk werk! )

@Vlekje Goeie tip, ben dol op cashew noten ;)

Deel Deze Pagina