wie heeft voor Nod vet positief en blijkt ook verder te zijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door inge75, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Ik heb met 3 weken en 3 dagen vet positief getest(zie album),....en heb het gevoel ook al verder te zijn dan volgens de berekeningen...

Wie heeft dit ook gehad vroeg testen en achteraf verder zijn?

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Inge,

Waarom denk je verder te zijn?

3. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    mijn gevoel zegt dat ik verder ben....en daarbij een hele schommelende temp deze maand en op dag 14 een bloeding
    (volgens huisarts innestelling)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    De echte termijn kunnen ze meestal vrij nauwkeurig vaststellen op de eerste echo, want in die fase groeien vruchtjes in hetzelfde tempo en zegt de meting van kop tot bips dus hoe ver je bent. Je kan ook bloed van je ei hebben gehad, dat hoor je ook wel eens. Ik denk dat je toch echt tot je echo zult moeten wachten, en veel zal het toch niet schelen.

Ik dacht het heel precies te weten door ovulatietesten... maar was 4 dagen verder dan dat de huisarts eerst had berekend, en 2 dan dat ik zelf had berekend op basis van de ovutesten. ;)

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Oké, het zou kunnen, maar volgens mij is de kans klein. Het is zo en zo pas bij je eerste echo te zien. Spannend hoor!

Paradijsvogel

6. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi,

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD postief gestest met de CB Digital en was toen volgens die test 2-3 weken zwanger. De 1e echo kreeg ik met 7w6d (uitgaande van 1e dag laatste menstruatie) en toen bleek ik 8w5d te zijn! Dus bijna een week langer! Het kan dus wel!

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Je test is idd erg vet en duidelijk.Zitten er geen tweelingen in de familie? :D

8. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland

Hahaha:D, nee geen tweelingen, alleen wel een drieling,......maar deze is drie-eiig,......dus niet erfelijk.

gisteren nogmaals getest en lijn is nu zelfs donkerder dan controlelijn.

Deel Deze Pagina