Hoi, Ik heb met 3 weken en 3 dagen vet positief getest(zie album),....en heb het gevoel ook al verder te zijn dan volgens de berekeningen... Wie heeft dit ook gehad vroeg testen en achteraf verder zijn?
mijn gevoel zegt dat ik verder ben....en daarbij een hele schommelende temp deze maand en op dag 14 een bloeding (volgens huisarts innestelling)
De echte termijn kunnen ze meestal vrij nauwkeurig vaststellen op de eerste echo, want in die fase groeien vruchtjes in hetzelfde tempo en zegt de meting van kop tot bips dus hoe ver je bent. Je kan ook bloed van je ei hebben gehad, dat hoor je ook wel eens. Ik denk dat je toch echt tot je echo zult moeten wachten, en veel zal het toch niet schelen. Ik dacht het heel precies te weten door ovulatietesten... maar was 4 dagen verder dan dat de huisarts eerst had berekend, en 2 dan dat ik zelf had berekend op basis van de ovutesten.
Oké, het zou kunnen, maar volgens mij is de kans klein. Het is zo en zo pas bij je eerste echo te zien. Spannend hoor! Paradijsvogel
Hoi, Ik heb 2 dagen voor mijn NOD postief gestest met de CB Digital en was toen volgens die test 2-3 weken zwanger. De 1e echo kreeg ik met 7w6d (uitgaande van 1e dag laatste menstruatie) en toen bleek ik 8w5d te zijn! Dus bijna een week langer! Het kan dus wel!
Hahaha, nee geen tweelingen, alleen wel een drieling,......maar deze is drie-eiig,......dus niet erfelijk. gisteren nogmaals getest en lijn is nu zelfs donkerder dan controlelijn.