Na een paar dagen in de rats te hebben gezeten over mijn eisprong heb ik eindelijk een positieve test!!! Had het eigenlijk al opgegeven. Gisteren was er nog niks aan de hand en nu heb ik een vette streep!!!! En dacht vanavond laat ik toch nog 1 testje doen.......en toe was hij oke!!!! Ben echt opgelucht!!! Dus we gaan straks lekker aan de klus HIHI!!! Groetjes Kwebbel
Fijn meid ! Ik had net ook een DUIDELIJKE positieve ovutest (mijn 1e x)... Gek, maar ik vond het even een gelukzalig momentje ! Pfff.... moet je nagaan als je een positive zwangerschapstest hebt!
Hier nog iemand die op zoek is naar ei...zie mijn onderschrift, dus ik weet denk ik wel wat je bedoelt met dat je blij was! ik zou nu ook blij zijn met een positieve test! Veel plezier
Echt ik begon me echt zorgen te maken!!! Ik dacht ff van heb ik wel een sprong. Maar gelukkig wel!!!!
Welke ovutest heb je gebruikt kwebbel? Ik heb vanaaf goed geklust en manlief stelde zelf al voor om morgen en zaterdag het ook maar even te doen ! (.... Dus hopen op een andere positieve test over 2 weken... pfff ik wil zooooo graag ) Liefs