Ovu test ... streep na ei sprong ..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by novmama, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Krijg je ook altijd een 2e streep 7 dagen na je eisprong ?? Steep was wel licht maar van 1 meter afstand nog duidelijk te zien ....

Iemand ervaring ??

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Toen ik nog ovutestjes gebruikte (van Sensitest) had ik altijd een tweede lichte streepje.

Ze zijn echter pas als positief te beschouwen als het tweede streepje even donker of donkerder is als de controlestreep.

Met welk merk test jij eigenlijk?

3. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb vorige week al posi getest ... Maar dacht dat na je ei dat 2e streepje helemaal weg moet zijn of anders nauwelijks zichtbaar ...

Ik gebruik mat care

4. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    He!! Ik heb precies het zelfde!! Ik had op cd 15 en 16 knaltesten en daarna net iets lichter maar nog steeds duidelijk positief! Al 7 dg. Ben 4 dg weg geweest en had niet getest, laatste op cd 17, was nog net zo posi. Vandaag cd 20 voor de grap, na terugkomst, nog ff getest, weer zo'n duidelijke streep!

Vorige cyclus was dag na de eisprong streep volledig verdwenen dus vandaar dat ik weet dat dit niet normaal is. Daar komt nog bij dat de cyclus die ik in okt vorig jaar had ook 48 uur na de eisprong positief was en toen was ik zwanger (helaas MA na 12 wk)!!!
    Ik durf er niet op te hopen maar wie weet............
    Ik heb al die tijd de zelfde testen gebruikt dus dat kan het niet zijn.
    Mocht het betekenen dat we zwanger zijn dan is het natuurlijk nog heeeel vroeg en ik ben me ervan bewust dat er nog zo veel mis kan gaan dat ik er niet op durf te hopen (het is bij dan nog niet eens ingenesteld).
    Succes en ik hoor graag hoe het bij jou afloopt!:)

5. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    De streep is bij mij niet zo duidelijk als de test streep maar nog echt wel te zien zeg maar ... Stomme testen haha .. Wil het gewoon weten ;)

Zou wel echt heeeeeeeeeeeeeel gaaf zijn ben ik weer 18 november uitgerekend net als bij onze dochter haha

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je hebt altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een licht streepje op je ovulatietest hebben. Dit zegt niks over een zwangerschap, helaas.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb ook mijn hele cyclus door een lichte tweede streep. Komt omdat je heel je cyclus LH in je lichaam hebt.

8. peps

peps Actief lid

Dec 27, 2009
    308
    1
    0
    Die lichte streep heb ik ook, zoals ik al zei maar deze is veel donkereder dan die blijvende streep vandaar.....
    De streep is net iets lichter dan knalpositief maar veel donkerder dan de blijvende
    Ik heb 2 x een cyclus getest, 1x toen was ik zwanger toen bleef de streep ook (maar na 17 dg niet meer getest) en de 2e x niet zwanger toen was de streep binnen 24 uur na eisprong zo goed als weg (dus weer net als die blijvende streep)
    Dus er wel degelijk een verschil tussen!! Dus ik zou zeggen, blijf VOORZICHTIG positief!!!:)

Share This Page