Wie heeft wel is 112 gebeld en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door charliebradbury, 30 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Sterkte!

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Werkgerelateerd zeker toch wel 2-3x per maand maar dan bellen we direct met de meldkamer. Privé weleens bij een heel ernstig ongeluk tussen een vrachtwagen en fietser.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    1x toen ik eerste hulp hulp bood aan een jong kind door een ongeluk waar ik getuige van was

4. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Paar weken terug, want er wandelde iemand over de snelweg

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Paar weken terug is er voor mij gebeld:
    Gestoken door een wesp.
    Geen ambulance, maar de ha kwam met een spuit. Volgende dag alsnog naar de 1e hulp gestuurd door de ha en daar ter plaatse in elkaar gezakt.

Ik heb al iets van 20 keer gebeld:
    Meestal ongelukken, maar ook vaak genoeg voor grote stukken op de snelweg. Of levende zwanen aan de zijkant.
    Maar ook wegens het zien van wapenhandel in een garage, jongeren die worden afgetuigd.
    Overval in een winkel. (Toen woonde ik nog in de regio Rdam)

6. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Nog nooit, hoop het ook nooit te hoeven doen. Ik ben zo slecht in telefoneren dat ik bang ben dan al helemaal niet uit mijn woorden te kunnen komen.

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Op mijn werk een keer omdat een cliënt in een epeliptische aanval bleef hangen.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    3x...

1x omdat de overburen zo'n knallende ruzie hadden. Spullen naar buiten vlogen en die man haar sloeg en deuren bijna uit de posten sprongen omdat er zo hard mee geslagen werd.

Wilde eigenlijk het normale politie nummer bellen maar die was niet in gebruik.. bleek achteraf verkeerde nummer te zijn :roflmao:

En 2x voor mijn schoonzus die 2x zo hard van haar paard gevallen was dat ze niet meer reageerde op aanspreken en steeds wegviel.

De laatste keer heb ik 20 minuten op de grond gelegen om haar nek stabiel te houden en de ambulance geholpen om haar op de brancard te krijgen. Ik zelf bij haar hoofd omdat ik die toch al goed vastvjad en overmaken een te groot risico zou zijn.

Uiteindelijk viel het nog mee vergeleken met de klap. Flinke hersenschudding en een paar gekneusde ribben..

9. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Pasgeleden nog omdat de onderburen echt aan het vechten waren met elkaar,het was al de hele avond ruzie maar het werd toen echt erg.Ik heb vooral gebeld omdat er ook een klein kindje woont die je duidelijk hoorde huilen....helaas ben ik afgelopen dinsdag door de onderbuurman met de dood bedreigd omdat ik de politie gebeld heb...ik ga zo aangifte doen hiervan...ik ben bang dat ik 112 nog wel eens moet bellen maar dan voor mezelf...

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    1X voor een overval op het restaurant onder aan de flat

1X voor een ruziënde man en vrouw op straat waar zij aardig wat klappen incasseerde

Verder gelukkig niet

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik omdat mijn vader bij mij in de auto een hartaanval kreeg. Ik ben toen in overleg met de telefoniste doorgereden naar het ziekenhuis (was de snelste optie) en doordat ik gebeld had stond er al een heel team klaar op het moment dat we aankwamen en kon hij meteen de juiste behandeling krijgen.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Tijdens stage wel eens ivm een hevige bloeding

Op straat twee keer: een keer een fietser die was gevallen op zijn hoofd en een keer een vrouw die bewusteloos was

Thuis toen mijn dochter van toen 1,5 het voor elkaar kreeg haar vingertopje eraf te hakken in de pianoklep

13. Treez

Treez Niet meer actief

1x omdat mijn woonboot bezig was om af te fikken.

1x omdat een auto voor mij de weg over slingerde en de bestuurder tegelijkertijd zeer dorstig uit een groot blik bier aan het drinken was.

Deel Deze Pagina