Pffft weet even niet waar ik met mijn verhaal heen moet, dus Spui het hier maar..... Net het bericht gekregen dat een goede vriend van mij een heel serieuze zelfmoordpoging heeft gedaan, Hij ligt in coma op de ic, en het is maar de vraag of hij het gaat halen, het is heel kritiek allemaal....... Weet niet wat ik voel, verdoofd ofzo....
Dat is heel erg heftig, sterkte! Kan je alleen maar adviseren iemand dichtbij je te bellen om erover te praten en misschien fijn als er iemand bij je is.
dat is niet zo mooi. beetje rare vraag maar komt het echt geheel uit onverwachte hoek, ik bedoel had je het aan zien kunnen komen dat je vriend het een keer zou kunnen doen?" wens je veel sterkte en hoop dat hij er bovenop komt en hulp kan gaan zoeken.
Ik had vorige week toen ik hem voor het laatst zag wel het idee dat het niet zo goed met hem ging, en toen gaf hij ook wel aan erge stemmingswisselingen te hebben, maar dit had ik niet verwacht nee, En ik heb helaas meerdere keren in mijn omgeving al met suïcide te maken gehad, en eigenlijk heb ik het bij niemand aan zien komen!
dat hoor je vaak he helaas hier paar jaar geleden oude bekende van mij van vroeger... heeft zichzelf voor de trein gegooid. was heel slim, had goede baan en opleidingen leerde zelf voor psychiater oid. en dan nog... zo zie je maar...
Ahh wat heftig! Sterkte en beterschap voor hem.. Vind dat altijd zo naar als ik hoor dat mensen zo wanhopig zijn dat ze een einde aan hun leven willen maken
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, ik heb een kaarsje aangedaan,hij mag niet doodgaan, hij heeft ook nog drie kleine kindjes.....
Verschrikkelijk!!! 😧 Ik zal ook een extra kaarsje voor hem branden vanavond. Ik kan mij voorstellen dat je je verdoofd voelt, zeker als je het absoluut niet zag aankomen. Zo zie je maar hoe heftig een klinische depressie kan zijn, de wanhoop en leegte zijn niet te bevatten als je zelf geestelijk gezond bent, maar wat moet de arme man zich ellendig (understatement) gevoeld hebben. 😞 Sterkte meid, heb je wat mensen om je heen met wie je praten?