Wie heeft welke kinderwagen? tevreden met de wagen? ervaringen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LiittleOne, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Wij hebben een bugaboo frog. Heerlijke wagen. Ik vind de wagenbak helemaal niet zo laag zitten, al ben ik wel degelijk lang. Je kan het mandje helemaal volstouwen en het lukte me ook altijd om voor op het frame nog een pak luiers vast te maken met het elastiek van het mandje. De ligstand van het zitgedeelte was voor ons plat genoeg, je mag hem toch nog niet meteen gebruiken. De wagenbak was best lang, waardoor je die wel lang kan gebruiken.

welke wagen je ook neemt, zorg wel echt dat er een wagenbak bij zit. Dit is de eerste maanden echt veel beter voor je kindje.

2. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    Quinny buzz 3....

+ Onderstel klein als het opgevouwen is
    + Zitje kan van je af en naar je toe
    + Zitje kan helemaal plat
    + Bekleding eenvoudig te wassen
    + geen andere houders nodig voor maxicosi of kinderwagenbak kan je eenvoudig veranderen
    + nieuw niet al te duur en op mp ook voor een mooie prijs te koop.

- kinderwagenbak wat aan de kleine kant
    - met 3 wielen blijft het voorste wiel wel eens hangen daarom hebben we voor deze beeb een voorvork met 4 wielen erbij gekocht
    - wat kleiner boodschappen mandje

Moet erbij zeggen dat ik toen ik de buzz had een wat kleiner budget had. Mocht ik nu een nieuwe wagen moeten kopen ging ik zelf voor de joolz maar dat kan budget gewijs nu ook toen niet. Ben dan ook nog aan het twijfelen de buzz te verkopen en een joolz aan te schaffen, maar manlief vind dat zonde.

3. gerard79

gerard79 Nieuw lid

7 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #23 gerard79, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Ik heb een vraagje over de Mutsy 4-rider. Toen ik in de winkel was snapte ik namelijk niet helemaal hoe het platleggen (slaapstand) van de buggy werkte. In plaats van een helemaal platte stand:

____

was het meer een platte stand voor het ruggetje en dan omhoog bij de beentjes:

____/---

(- - = beentjes, dus net wat hoger. Ik hoop dat dit ongeveer duidelijk is). Nu heb ik online gekeken en volgens mij kun je er wel een helemaal platte slaapstand van maken. Kan iemand dit voor mij verhelderen?

Ook nog een vraagje over de kinderbak. Kun je hier een baby een nachtje in laten slapen (ademt het matrasje)? alvast dank!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je kunt zowel de rug als de beentjes los van elkaar verstellen. Je kan de rug naar achter plat doen waardoor je de hoek eruit haald zeg maar. En je kunt het been gedeelte gelijk aan het zit gdeelte maken of naar beneden laten.

En een kindje kan gerust een nachtje in een kinderwagen bak slapen hoor. In het begin gebruikte ik de reiswieg als campingbedje als we ergens op viste waren. En de eerste week ook als een wiegje gebruikt. Heb dan wel een bugaboo maar dat maakt niks uit elke kinderwagenbak is daar wel geschikt voor.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Gerard, mijn Mutsy Slider heeft dat zoals op het 2e tekeningetje, maar de wagenbak is groot zat om tot 6/7 maanden te gebruiken, en dan kunnen ze gerust in de platte zitting op die manier. Die beentjes zitten dan wat omhoog, maar ze mogen dan ook al in de kinderstoel leren zitten, dus dat is niet zo'n groot probleem volgens mij.

6. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Wij hebben de bugaboo cameleon gekocht!!

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    De joolz

Zeer tevreden over, kan niet zeggen dat hij rammelt met de bak. Had eerst een quinny speedi. vond het als buggy echt een onding. voorwiel blokkeerde steeds en kon niet plat. Joolz loopt heel soepel en ziet er ook mooi uit. helemaal happy hier dus. Ben niet voor de bugaboo gegaan omdat ik die zo laag vond. Succes met kiezen !

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij de oudste twee hebben wij een urban jungle duo gekocht, deze ook gebruikt toen de jongste kwam en de oudste afwisselend erbij in de wagen gehad. Altijd een prima wagen geweest maar een tijdje geleden weggegeven aan mensen die hem konden gebruiken gezien wij hem niet meer nodig hadden.

Voor de jongste hebben wij een merkloze of nouja het merk is ministar kinderwagen te leen gekregen (wat nu een houdertje is inmiddels) en die wagen is ook gewoon een prima wagen geweest altijd en nog steeds.

Bij een eventuele vierde zijn wij ook echt niet van plan een andere te kopen, houden gewoon deze 'merkloze' omdat hij prima is!

Adapters ofzo voor de maxi cosi's hebben wij nooit gehad, zie daar absoluut geen voordelen/meerwaarde van in. Reiswiegen bij alle drie de kinderen tot ong 10 maanden gebruikt ideaal!!!

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij hebben de maxi cosi mura 4 en zou geen andere wagen willen. als er bij ons ooit een 2e kleine mag komen gaan we de wagen met veel plezier weer gebruiken

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij de bugaboo liggen dan de beetjes omhoog(krom dus) omdat je de hele stoel kantelt, bij de mura verstel je alleen de rug en liggen dus de beentjes recht. Denk dat ze dat bedoeld ;)

11. Mikale

Mikale Actief lid

28 jun 2011
    111
    0
    0
    Mama
    Wij hebben een italiaans merk : Inglesina. 3-delig en we zijn aardig tevreden.

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb de Phil and Teds Vibe.
    Mooie en heel degelijke single en duowagen.
    De Vibe heb ik verkocht en twijfel nu tussen de Phil and Teds Verve of de nieuwe Phil and Teds Promenade, deze laatste komt begin 2012 uit.

Deel Deze Pagina