Ik heb dan alleen weer het bonnenboekje gehad met 1 pamperbon zonder proefluiers en maandverband. Vaag zeg! Zal wel eens een mail sturen naar lekker in het leven en vragen hoe dit kan!
Ja verschilt echt heel erg zeg,! Ik had ook twee pamperbonnen en proefverpakking met maandverband en inlegkruisjes. Vorige keer had ik er ook ActiveFit luiers bij.
Op de pamperbonnen staat dit keer een datum. Ik heb ze de vorige keer zonder datum gekregen. Maar ik ga volgende maand de bonnen zeker gebruiken.
Hier ook de bonnen gehad. ben er erg blij mee vooral met die pamper bonnen! 3 pakken pamper voor 20,- is volgens mij goedkoper dan eigen merk luiers b.v kruidvat etc toch? hier geen etos lever ze bij de jumbo in.
PB je adres maar, dan stuur ik ze met liefde op. Ik gebruik geen pampers. Op de een of andere manier stinkt de hele kamer van mijn kereltje 's ochtends naar urine met pampers. Dus hier gewoon kruitvat. Als ze daar nou bonnen van gaven... Zou ook wel eens leuk zijn, 3 voor de prijs van 2. Heb alleen wel het boekje met maar 1 bon...
Hier ook gekregen met twee pampers bonnen, als iemand het foldertje wil hebben, pb me even dan stuur ik hem op!