Ik zoek jongens en meisjes namen eindigend op A Zoek natuurlijk zelf ook maar heb nog geen leuke gevonden.... Wie heeft zin om mee te denken
Alisa, Elena, Aïna, Isabella, Rosalia, Roana voor een meisje Voor een jongen vind ik weinig namen die eindigen op een 'a'. Hier wel een paar namen die ik mooi vind: Jaïro/Jaïro, Elija(h), Eloy. Wat had je zelf bedacht? Dan kunnen we misschien gerichter meedenken
Nou dat is t m nu net....ik vindt het erg moeilijk namelijk. Ik heb al 2 meiden met Spaanse namen... Wil vanwege privacy niet kwijt hoe ze heten....maar ze liggen in de lijn van jouwn meiden namen
Ainhoa Mireia Ana Gala Sonia Maria Nuria Alicia Elena Manuela Luisa Isa Marisa Alba Nayara Marta Noelia Spaanse jongensnamen eindigend op -a zijn er volgens mij niet....is echt vrouwelijk.
Veel namen komen al in de familie voor dus ook weer geen optie... Thx voor het meedenken maar hij zit er nog niet tussen
Lastig hè, DE naam vinden. Ben totaal niet thuis in de Spaanse namen, haha Heb jij Spaans bloed of komt het bij manlief/vriendlief vandaan? Heel veel succes iig met DE naam vinden! Gelukkig hebben jullie nog tijd zat
Hahah ja idd we hebben nog tijd zat. Eerst maar eens zien wat het geslacht wordt... Mijn vriend is een Latino vandaar die Spaanse naam Iig bedankt voor de moeite meiden! Als iemand nog een mooie naam heeft hoor ik m graag
- Lidia - Aurora - Laura - Susana - Eva - Reina - Mayra - Victoria - Melania - Natalia - Adela - Rosa - Blanca - Tanya - Nerea - Inma - Lorena
Er kwam er direct één in me op.... Maar geen idee of je het wat vindt Paola? (spreekt uit pá -o la.... dus met de nadruk op de pa klank) Is dat Spaans, geen idee... Maar het eindigt op de a in elk geval
Voor een jongensnaam is eindigend op een a wel erg lastig, want daar zijn er maar weinig van! Voor een meisje zijn het er juist teveel Hier mijn ideetjes.. Niet allemaal echt van origine Spaans, maar ze worden wel allemaal in Spanje/Spaanstalige landen gebruikt. Voor een meisje: Aina Alaia Alba, Elba Alicia Alma Amaia / Amaya Amalia, Amelia Amaranta Aurora * Camila - Carmina - Celia - Clarisa Dalia, Delia - Dania - Delfina - Delora * Elena Eliana Elisa Elodia Eloisa / Eloísa Emelina Emilia Erlea * Felicia - Florina - Florinda Giada - Gisela Idoya Ileana, Iliana Iria Isabella Isaura Isidora Jacinta Jada Jesenia / Yesenia Joana Julia, Juliana * Laia Lara, Laura Latoya Laurita Leandra Leticia Lia Liliana Lola, Lolicia, Lolita Lorea Lorena, Lorenza Lucia, Lucila Luisa * Maia Malena Manola Marcia Marina, Marisa Marita, Maritza Maura Máxima Mayra Melania Melisa Mireia, Mireya * Nahia Naiara / Nayara Natalia Nerea / Neréa Noela / Noéla Noelia / Noélia Nuria Ofelia - Olivia * Perla - Pía Rafaela Reina Renata Rita Rosa Rosalía, Rosalina Rosita * Sabina Sancha Sara Selena Silvia / Sílvia Sofía / Sofia Soraya Susana Toya * Valencia Valentina Valeria Victoria Violeta Viviana Ximena / Jimena - Xoana Yadira - Yamila Voor een jongen kom ik niet verder dan (veel Baskisch): Adrià Bautista - Buenaventura Edorta - Endika Gaizka - Gorka Joseba - Josemaría Kepa - Koldobika Maria - Matia Nikola Rafa Sendoa
Misschien vind je iets op deze Spaanse site. Significado de Nombres de Bebs Jongensnamen op een -a blijft moeilijk. Dit zijn een aantal jongensnamen, maar ze zijn niet persé Spaans: Ezra Nesta Zola Alva Senna Rafa Kolja Dima Tobia Benja Fedja Geza Ilja Ischa Mischa Jascha Sascha Aljoscha Kaya