Momenteel hebben we nog 3 namen voor onze as dochter. Maar of het door de hormonen komt ik weet het niet, op het moment dat vl deze uit mijn lijstje haalde ging ik weer twijfelen pff. Want vinden jullie, moet beetje bij T.hirza (onze dochter) passen Bibi Febe Kaya Vonden Kayla ook erg mooi maar daar is er al een van hier in de kennissenkring haha Ik vond zelf Puck ook erg leuk maar vl totaal niet, en zo nog een hoop andere namen, blijft lastig
Kaya vind ik erg mooi! Bij Febe denk ik aan de Febo snackbar en twijfel ik of het nou feebuh of fiebie is qua uitspraak. Sowieso vind ik de klank niet zo fijn. Bibi vind ik wat kinderachtig en sletterig op de een of andere manier. Kayla vind ik ook niet mooi, wat te Engels. En Puck te stripfiguurachtig. En Kaya wel, haha! Ik zou het zelf als Kaia of Kaja schrijven omdat Kaya ook keeja in plaats van kaaja in uitspraak kan zijn (door het Engelse Kay). Vind 'm ook het leukst bij Thir. za.
Febe! En dan beide uitspraken (Feebuh of Fiebiej) Kaya, zo heet de hond van een vriendin, dus daar heb ik andere associaties mee... En Bibi vind ik niet zo mooi..
Febe het mooist. Bibi voor een klein meisje wel niet voor een volwassen vrouw en Kaya betekend straat in het Papiamento, hihi dus daar zou ik nooit voor kiezen..
febe, uitspraak fee buh pff lastig hoor, nog andere ideën? Ik geef veel les dus met heel veel namen heb ik idd ook andere associaties. En wil het liefst een naam die niet zo vaak voorkomt. Met Bibi zat ik idd ook te twijfelen ivm met volwassene, al ken ik wel volwassen vrouwen die zo heten. Vl vindt deze weer ver het mooist... grr
ik vind alle 3 de namen niet zo mooi maar als je een keuze maakt zou ik voor kaya gaan. en anders misschien andere optie's thirza en eline thirza en lotte thirza en sofie thirza en mare succes lastig hé namen bedenken. wij dachten dat we er uit waren en nu twijfel ik weer haha. we hebben nog een week of 3 dan moeten we het echt wel weten.
Tja eline vind ik niet mooi elin daarentegen wel, maar we kennen een eline dus dat wil vl echt niet Lotte en sophie zitten al in de familie, en vind ik te gewoon, hoor je teveel. Mare vind ik niet zo mooi (en lijkt teveel op mijn eigen naam)