wie heeft zn kerstboom al staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Moet me ook echt inhouden maar mag pas 6 dec :D

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier geen boom dit jaar. We zijn er toch niet.

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Wij ook 6 december. Sinterklaas de deur uit, de kerstboom er in. Maar ook hier kriebelt het al. Toen ik nog thuis woonde werd hij meestal het weekend voor kerst opgezet. Nu woon ik samen, dus kan ik lekker samen met VL besluiten wanneer we hem opzetten :p

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Sommige bomen houden ervan alleen thuis te zijn... Neem je er toch gewoon zó één? :D

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb er ook al helemaal zin in maar we wachten tot de 7e. De 6e vieren we nog sinterklaas met onze eigen cadeautjes.
    We hebben dit jaar een houten kerstboom. Ben er al helemaal blij mee 😄

6. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Vind het belachelijk om dat ding nu al op te zetten. Sint is nog niet eens geweest.
    Weekend voor kerst is vroeg genoeg voor ons.

7. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Wij hebben hem al opstaan, we vieren geen sinterklaas (pas vanaf volgend jaar) en aangezien de boom hier de dag na kerst al wordt afgebroken ivm verjaardag, vinden wij het gezellig om er nu al van te genieten :)..

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wij zetten hem eigenlijk altijd het weekend na 5 december op maar wegens verjaardagsdrukte wordt het dit jaar een weekie later...

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    LoveLaughLive,
    mooie boom!

10. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hier staat hij al. Mooie witte boom met ingebouwde verlichting, en blauwe versiering. En 1 roze kerstbal, haha.

11. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Heel herkenbaar. Vorig jaar was ik zwanger, en had ik ook helemaal geen energie om de boom op te zetten. Heerlijk vond ik het, om dit weekend de boom op te tuigen en de reactie te zien van mijn zoontje. :p

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij van vandaag.. Maar enkel & alleen omdat volgende vrijdag de meubels v/d babykamer worden geleverd en we dan in 't weekend geen tijd gaan hebben..

13. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik zal het van de week doen. Planining is vrijdag te doen. Eeerst cadeautjes sint uitpakken en dan de boom doen. Want ik moet hem versieren en dan nog op een kastje zetten ivm mijn kleine. Maar zoon van 4 vraagt er al wel om

14. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Dankjewel! :)

15. p1982

p1982 Niet meer actief

hier volgende week zat of zondag pas

16. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier geen kerstboom. om verschillende redenen. we verwachten 2 januari ons kindje. ik zit er niet op te wachten om hem in de kraam tijd af te moeten bouwen.
    Er is in huis al genoeg aangepast. nieuwe baby kamer, box in de woonkamer, etc. we merken dat de kat erop reageert. ze is anders dan anders.
    We hebben een hangende boom. ivm de kat. De haken hangen op de plek waar we nu de toren van de kat hebben staan. dan moet ze een andere plek krijgen. dus weer een verandering voor haar.
    Al met al besloten om geen boom te doen, maar gaan wel lichtjes en accessoires doen. ik wil wel het kerst gevoel in huis krijgen.

17. Ik heb er dit jaar nog niet zoveel zin in eigenlijk... Mijn kerstdorpje staat wel al :)

18. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ik denk dat ik hem in het weekend van 13/14 december op zet, sint net weg, even lekker een weekje resetten. Lekker niks.
    Zaterdag de 13e heeft mijn zoon een vejaardagsfeestje van een kind uit zijn klas, dan kan ik hem rustig uitzoeken bij de intratuin, hoop dat er dan nog mooie bomen over zijn haha.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat we volgend weekend gaan kijken voor een... Deze week komt het er niet van.

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Het liefste zou ik hem nu al op zetten, maar moet helaas wachten tot na 5 dec. Voordat onze zoon er was had ik hem al opgezet:D
    Heerlijk vind ik dat!! En ja als je geen kinderen hebt waarom wachten toch?:D
    Volgende week vrijdag zoek hem vast op en zaterdag meteen opzetten dat ding. Vorig jaar ook geen boom neer gezet omdat we 27 dec het koopcontract tekenden en de sleutel kregen dus nu extra veel zin!!

Deel Deze Pagina