Ik denk zondag maat eens kijken er komt 1 klein mini boompje. Waar normaal onze boom staat, staat nu de box dus dan maar een kleine op het dressoir. kerstdorp gaat ook niet helaas - die staat normaal op het dressoir Heb ook eigenlijk helemaal nog niet het idee dat het (bijna) december is.. voor mn gevoel is t pas oktober ofzo haha
Nou he, het gaat echt hard... Heb ook helemaal niet het idee van goh het is al december, maar misschien ook omdat we zoveel mooie dagen in het najaar gehad hebben. Ik vrees alleen wel dat we daardoor wel langer moeten wachten op de lente. Dat was vorig jaar ook al zo en na maart ben ik er wel klaar mee hahah
deze vind ik leuk voor de zwangere dame die het vermoeiend vind. laat het dan door papa opzetten nou vrijdag ochtend heb ik hem even opgezocht en hem al voorbereid dat die binnenkort naar boven komt, dat die nu veel meer ruimte heeft dan in de oude huis. ik heb zijn slinger met lichtjes al boven want beneden kon ik die niet testen, die waren goed, de tas met alle spullen voor de boom heb ik bij de boom gezet, dus het is start klaar tot 6 december, lekker terwijl papa werkt samen met mijn zoontje de boom opzetten in de ochtend, ben benieuwd wat mijn kleine meid er van gaat vinden alleen mijn grote dillema waar plaats ik hem er zoveel ruimte,
Nee, pas als de goedheiligman weer richting spanje vertrekt. en dan nog....Meestal gaat ie hier 2 dagen voor kerst pas op en 2 dec wil ik hem weg, ik heb echt een bloedhekel aan kerstversiering, al die rotzooi in huis, vré-se-lijk Is dus ook volledig man zijn pakkie aan! (die dus helemaal gek is van kerst :x) kerstversiering aanbrengen en boom optuigen loopt hier ook steevast op hooglopende ruzie uit (vorig jaar dan een keer niet) ik heb er zo'n hekel aan
Hier wordt het ook 6 december. Van mij mag het best een weekje later, maar dochter wilde de dag na de intocht van Sinterklaas de boom al opzetten . Dus met haar afgesproken dat we de dag na pakjesavond de boom in de kamer zetten.
Een weekje na de Sinterklaas... Al heb ik even geen idee waar ik de boom dit jaar neer moet zetten in huis - daar moet ik nog even over nadenken.
Ja de kriebels wel maar ik wacht nog tot na Sinterklaas, volgende week maandag gaat mijn dochtertje dagje naar oma en ga ik het huis kerst klaar maken. Heb afgelopen week wel al een leuk kerststuk gemaakt daar had ik ineens enorm zin in
Uhh.. Niet. Met 3 honden en een peuter en eigenlijk geen plek, slaan we maar een keer over. Tenzij ik nog een goedkope hangende kerstboom op de kop kan tikken. Ach na Sinterklaas gaan we kerststukjes maken, de ramen versieren. Dan is het ook gezellig kerst.
Dat was hier ook het plan We hebben al jaren een witte boom met blauwe versiering, maar dit jaar moet er natuurlijk zo'n afschuwelijke 'my first Christmas'-bal in het roze in.. Onze zoon vond het alleen zielig als er maar één roze bal was voor z'n zusje en verder alleen maar blauwe ballen (want dat is zijn kleur, uiteraard). Nu doen we het dus half om half.. Volgens mij wordt dat nóg lelijker Wij gaan 'm zaterdag neerzetten, als alles volgens plan verloopt.
27 november onze (kunst)kerstboom gekocht via internet. Zodra deze binnen is gaan we hem lekker opzetten Heb er gelijk 100 'onbreekbare' ballen (lees: kunststof) bij gekocht zodat de kat de 'echte' kerstballen met rust laat (hoop ik maar). Bij ons hebben de buren de boom al staan en bij mij begint het dan ook meteen al te kriebelen. Heerlijk die kerstsfeer
Zet je boom dan neer! Ondanks mijn kriebels elk jaar, deed ik dat niet eerder dan 6 december ivm Sinterklaas. Ik vond het belachelijk als mensen zo vroeg de boom al hadden staan. Maar eigenlijk vind ik de kerstboom ook goed bij Sinterklaas passen. Het gaat om gezelligheid, bovendien zie je in de stad ook hier en daar al bomen en kerstversiering hangen, dus waarom dan niet bij mij thuis met de Sint tijd?