wie heeft zn kerstboom al staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.267
    416
    83
    Zet hem denk ik pas de 8e op. Als dat niet haalbaar is, het weekend erna. Tijd zat!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Ik denk zondag maat eens kijken
    er komt 1 klein mini boompje.
    Waar normaal onze boom staat, staat nu de box dus dan maar een kleine op het dressoir.
    kerstdorp gaat ook niet helaas - die staat normaal op het dressoir :(

Heb ook eigenlijk helemaal nog niet het idee dat het (bijna) december is..
    voor mn gevoel is t pas oktober ofzo haha

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou he, het gaat echt hard...
    Heb ook helemaal niet het idee van goh het is al december, maar misschien ook omdat we zoveel mooie dagen in het najaar gehad hebben.
    Ik vrees alleen wel dat we daardoor wel langer moeten wachten op de lente. Dat was vorig jaar ook al zo en na maart ben ik er wel klaar mee hahah:)

4. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Volgend weekend! :)

5. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Wij hebben em op 17 november opgezet. Heerlijk, die gezelligheid. Kon niet meer wachten ;)

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    #46 Mamsvan, 30 nov 2014
    Laatst bewerkt: 30 nov 2014
    :D:D:D deze vind ik leuk :D:D:D

voor de zwangere dame die het vermoeiend vind. laat het dan door papa opzetten :D

nou vrijdag ochtend heb ik hem even opgezocht en hem al voorbereid dat die binnenkort naar boven komt, dat die nu veel meer ruimte heeft dan in de oude huis. ik heb zijn slinger met lichtjes al boven want beneden kon ik die niet testen, die waren goed, :cool: de tas met alle spullen voor de boom heb ik bij de boom gezet, dus het is start klaar tot 6 december, :) lekker terwijl papa werkt samen met mijn zoontje de boom opzetten in de ochtend, ben benieuwd wat mijn kleine meid er van gaat vinden :) alleen mijn grote dillema waar plaats ik hem er zoveel ruimte, :D

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, pas als de goedheiligman weer richting spanje vertrekt. en dan nog....Meestal gaat ie hier 2 dagen voor kerst pas op en 2 dec wil ik hem weg, ik heb echt een bloedhekel aan kerstversiering, al die rotzooi in huis, vré-se-lijk :$:$:$

Is dus ook volledig man zijn pakkie aan! (die dus helemaal gek is van kerst :x)

kerstversiering aanbrengen en boom optuigen loopt hier ook steevast op hooglopende ruzie uit (vorig jaar dan een keer niet) ik heb er zo'n hekel aan :)

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Iig pas een week ná sinterklaas, ff een weekje rust in huis.

9. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Hier al een week, maar er wordt hier dan ook geen Sinterklaas gevierd ;)

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier wordt het ook 6 december. Van mij mag het best een weekje later, maar dochter wilde de dag na de intocht van Sinterklaas de boom al opzetten :). Dus met haar afgesproken dat we de dag na pakjesavond de boom in de kamer zetten.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een weekje na de Sinterklaas... Al heb ik even geen idee waar ik de boom dit jaar neer moet zetten in huis - daar moet ik nog even over nadenken.

12. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plan is 6 december. Als ik dan niet lig te bevallen

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja de kriebels wel maar ik wacht nog tot na Sinterklaas, volgende week maandag gaat mijn dochtertje dagje naar oma en ga ik het huis kerst klaar maken. Heb afgelopen week wel al een leuk kerststuk gemaakt daar had ik ineens enorm zin in :D

14. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Zaterdag hihihih. Zin in!

15. Delta

Delta Niet meer actief

Toevallig vandaag!

16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Uhh.. Niet. Met 3 honden en een peuter en eigenlijk geen plek, slaan we maar een keer over. Tenzij ik nog een goedkope hangende kerstboom op de kop kan tikken.
    Ach na Sinterklaas gaan we kerststukjes maken, de ramen versieren. Dan is het ook gezellig kerst.

17. Dat was hier ook het plan :D We hebben al jaren een witte boom met blauwe versiering, maar dit jaar moet er natuurlijk zo'n afschuwelijke 'my first Christmas'-bal in het roze in.. Onze zoon vond het alleen zielig als er maar één roze bal was voor z'n zusje en verder alleen maar blauwe ballen (want dat is zijn kleur, uiteraard). Nu doen we het dus half om half.. Volgens mij wordt dat nóg lelijker :D Wij gaan 'm zaterdag neerzetten, als alles volgens plan verloopt.

18. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    27 november onze (kunst)kerstboom gekocht via internet.
    Zodra deze binnen is gaan we hem lekker opzetten :D
    Heb er gelijk 100 'onbreekbare' ballen (lees: kunststof) bij gekocht zodat de kat de 'echte' kerstballen met rust laat (hoop ik maar).

Bij ons hebben de buren de boom al staan en bij mij begint het dan ook meteen al te kriebelen. Heerlijk die kerstsfeer :D

19. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Leuk Juffie26!
    Is dat nou een boombast (of zoiets) waar het stukje op gemaakt is?

20. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Zet je boom dan neer!
    Ondanks mijn kriebels elk jaar, deed ik dat niet eerder dan 6 december ivm Sinterklaas. Ik vond het belachelijk als mensen zo vroeg de boom al hadden staan. Maar eigenlijk vind ik de kerstboom ook goed bij Sinterklaas passen. Het gaat om gezelligheid, bovendien zie je in de stad ook hier en daar al bomen en kerstversiering hangen, dus waarom dan niet bij mij thuis met de Sint tijd?

Deel Deze Pagina