Als het kon had ik hem in november al staan, maar helaas zijn de (goedkope) kerstbomen pas vanaf 5 december te koop.
Maar waarom dan? Ik bedoel als je geen kinderen hebt waarom is het dan belachelijk als je al voor 5dec je boom neer zet? Ik vind dat zo raar. Dat moet iedereen toch zelf weten? Kan mij niet schelen hoor als mn buuf hem nu al neerzet. Dat zie ik toch niet. Ik deed het ook voor ik kids had.
Hier komen de spullen deze week van zolder. Want eer dat ik klaar is het zondag. De boom zet ik zaterdag en zondag
Hier in de straat zie ik ook al wat bomen staan. Wij doen het 6 december als Sinterklaas het land weer uit is. We hebben we afgelopen weekend de buitenverlichting opgehangen, vind ik altijd zo gezellig
Dochter maakt nog geen sint mee.. maar eigenlijk zou ik hem t weekend op willen zetten! Maar wss moet ik werken.. Dus zet hem woensdag al op want dan zijn man en ik samen vrij en dochter naar oppas! Als ze strakjes wat ouder is doe ik het echt pas na de sint!
Ja hier staat hij wat vinden jullie ervan? Ik ben er best wel trots op Zes december komt hij te staan eerst Sinterklaas.
Momenteel is mijn woonkamer nog helemaal in de Sinterklaassfeer Volgende week woensdag ga ik voor een boom kijken en dan in het weekend opzetten en de boel een beetje aankleden. Mini dorpje maken, wat accessoires neerzetten. Ik vind het altijd wel gezellig, maar het moet niet te lang staan haha.
Onze kleine is 2 en we hebben afgelopen vrijdag met de familie al Sinterklaas gevierd, dus ik ga vandaag of morgen de boom ook al zetten
Nee man (vrouw)! Hoewel ik geen Sinterklaas vier komt er bij mij geen kerstmeuk in huis voor pakjesavond.
Normaal zijn wij vrij laat met opzetten maar dit jaar gaan we hem komende weekend al neerzetten. We hebben sinds vorig jaar een hele mooie kunstboom dus we hoeven niet bang te zijn dat we binnen een week met een droevige hangende boom zitten die ik er op 27 december van ellende al uit wil gooien.Het is nu zo saai en grauw buiten dus dan moeten we het in huis maar gezellig maken.
Hier nooit voor pakjesavond. Zie hem in de buurt al wel op een paar plekken staan en vind het persoonlijk nog geen gezicht...de boom voor pakjesavond voelt voor mij hetzelfde als wanneer je hem in juli zet
Hihi hier staat hij wel al (niet slaan dames ) Maar dat was meer omdat ik behoefte had aan wat gezelligheid nu het van die korte donkere dagen zijn en het de laatste kerst met zn 2tjes is, dus voor nu mocht het een keertje. Anders komt hij er hier ook pas na 5 dec in hoor. Maar ja, je bent zwanger en je wilt wat he ?
Hier wachten wij ook tot het weekend, maar ik heb er ook best wel zin in merk ik Normaal ben ik er helemaal niet zo van...
Ik had hem de 22e al op willen zetten... maar de 21e geen goed nieuws gehad.. dus hopelijk mag ik morgen goede berichten krijgen, en dan kan ik hem woensdag eindelijk opzetten!!