wie heeft zn kerstboom al staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn man neemt vandaag een boom mee uit zijn werk vandaan (handig hoor, een man in de bloemen en planten. Ik krijg ook iedere week verse bloemen).
    Ik denk dat we hem het weekend op gaan tuigen. Maar eigenlijk heb ik er nu al zin in, haha.

2. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Wij zitten te denken om het na sinterklaas op te zetten, want onze dochter wilt eerst haar schoen gezet hebben voordat de kerstboom komt.

Mijn ouders hebben hem vorige week al neergezet.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben een druk sintweekend voor de boeg, maar denk dat ik hem volgende week maandag wel stilaan ga opbouwen met de kinderen. Hebben er helemaal zin in maar de Sint moet het land uit zijn ;)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik zet hem vrijdag op. ik ga hem paars met zilver doen, maar weet niet of ik genoeg zilver heb en zaterdag gaan we toch het dorp in en dan kan ik eventueel bijkopen. zondag hebben we 2verjaardagen en ik wil er altijd zo lang mogelijk van genieten. misschien als ik het in mn kop krijg dat ik hem woensdag al neerzet.
    mn ouders hebben hem al staan. die zetten hem altijd de zaterdag voor 1ste advent op.

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier geen boom, maar wel takken met lichtjes, die heb ik vanmorgen in de vensterbanken gelegd en op de schouw :)

6. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jep sinds gister en I love it !!

7. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Op z'n vroegst pas 6 december. Eerder niet. Eerst Sinterklaasje nog uitzwaaien :D

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik wil hem ook heel graag en al nu opzetten! ML heeft een hekel aan kerstmis, dus van hem hoeft het allemaal niet zo nodig, hahahaha!

Liefs,

9. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Woensdag halen wij al vast de boom bij de praxis! we hebben namelijk geen zin in zaterdag drukte nu helemaal na 5 december ;)

En dan zaterdag lekker versieren misschien wel eerder :p

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Precies dit haha :D

11. Delta

Delta Niet meer actief

Foto van de onze. Staat super gezellig al. Dit is voor het eerst dat wij een kerstboom zetten, in vorige huis geen plek om hem op te bergen uiteindelijk naderhand. Maar nu verhuisd en wel plek!
    Kon niet wachten....

Bijgevoegde bestanden:

12. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    We hebben hem van t weekend gekocht, onder het mom van nu hebben we tijd en nu hebben ze de mooiste bomen nog :D
    Gaat nu wel kriebelen om hem te versieren, vind eigenlijk dat het pas hoort na sinterklaas, maar dat vieren we dit jaar niet en het is het laatste jaar dat we met zijn tweeën zijn... Vermoed dat hij van de week wel staat haha ;)

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    We hebben 'm net opgezet. Vanmorgen kwam onze zoon met de kerstballen aanzetten. Die stonden in de gang. Sinterklaas hebben we afgelopen weekend al gevierd.

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hij staat!!

15. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij zetten hem altijd de dag na Sinterklaas op.
    Maar heb dit jaar geen plek voor een boom vanwege de box. Ga nog even bedenken hoe we dat gaan oplossen.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die van ons is staat al een week. Ik had er zoveel zin in dat ik hem vorige week al heb opgezet :D

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Normaal zet ik hem altijd pas op na 6 December maar aangezien dit de laatste Kerst met zijn tweetjes is hebben we hem al opgezet.
    Is ook de eerste keer in mijn leven dat hij voor 6 December opgezet is maar het is vreselijk gezellig :D

Hieronder een keer zonder lichtjes aan en een keer met lichtjes aan.

Bekijk bijlage 431677 Bekijk bijlage 431678

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooi! Mooie warme kleuren ook:)

Mijn collega heeft m ook al opgezet, liet me nog even een foto zien om het in te wrijven:D hahaha
    Nou ja nog een paaaar daagjes wachten

19. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik zou 6 dec... Maar heb er nu al zin in :)..

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zaterdag komt de kerstboom en de kerstversiering.
    Maar....hebben al wel verlichting in een boompje buiten.

Deel Deze Pagina