Mijn man neemt vandaag een boom mee uit zijn werk vandaan (handig hoor, een man in de bloemen en planten. Ik krijg ook iedere week verse bloemen). Ik denk dat we hem het weekend op gaan tuigen. Maar eigenlijk heb ik er nu al zin in, haha.
Wij zitten te denken om het na sinterklaas op te zetten, want onze dochter wilt eerst haar schoen gezet hebben voordat de kerstboom komt. Mijn ouders hebben hem vorige week al neergezet.
Wij hebben een druk sintweekend voor de boeg, maar denk dat ik hem volgende week maandag wel stilaan ga opbouwen met de kinderen. Hebben er helemaal zin in maar de Sint moet het land uit zijn
ik zet hem vrijdag op. ik ga hem paars met zilver doen, maar weet niet of ik genoeg zilver heb en zaterdag gaan we toch het dorp in en dan kan ik eventueel bijkopen. zondag hebben we 2verjaardagen en ik wil er altijd zo lang mogelijk van genieten. misschien als ik het in mn kop krijg dat ik hem woensdag al neerzet. mn ouders hebben hem al staan. die zetten hem altijd de zaterdag voor 1ste advent op.
Hier geen boom, maar wel takken met lichtjes, die heb ik vanmorgen in de vensterbanken gelegd en op de schouw
Ik wil hem ook heel graag en al nu opzetten! ML heeft een hekel aan kerstmis, dus van hem hoeft het allemaal niet zo nodig, hahahaha! Liefs,
Woensdag halen wij al vast de boom bij de praxis! we hebben namelijk geen zin in zaterdag drukte nu helemaal na 5 december En dan zaterdag lekker versieren misschien wel eerder
Foto van de onze. Staat super gezellig al. Dit is voor het eerst dat wij een kerstboom zetten, in vorige huis geen plek om hem op te bergen uiteindelijk naderhand. Maar nu verhuisd en wel plek! Kon niet wachten....
We hebben hem van t weekend gekocht, onder het mom van nu hebben we tijd en nu hebben ze de mooiste bomen nog Gaat nu wel kriebelen om hem te versieren, vind eigenlijk dat het pas hoort na sinterklaas, maar dat vieren we dit jaar niet en het is het laatste jaar dat we met zijn tweeën zijn... Vermoed dat hij van de week wel staat haha
We hebben 'm net opgezet. Vanmorgen kwam onze zoon met de kerstballen aanzetten. Die stonden in de gang. Sinterklaas hebben we afgelopen weekend al gevierd.
Wij zetten hem altijd de dag na Sinterklaas op. Maar heb dit jaar geen plek voor een boom vanwege de box. Ga nog even bedenken hoe we dat gaan oplossen.
Normaal zet ik hem altijd pas op na 6 December maar aangezien dit de laatste Kerst met zijn tweetjes is hebben we hem al opgezet. Is ook de eerste keer in mijn leven dat hij voor 6 December opgezet is maar het is vreselijk gezellig Hieronder een keer zonder lichtjes aan en een keer met lichtjes aan. Bekijk bijlage 431677 Bekijk bijlage 431678
Mooi! Mooie warme kleuren ook Mijn collega heeft m ook al opgezet, liet me nog even een foto zien om het in te wrijven hahaha Nou ja nog een paaaar daagjes wachten
Zaterdag komt de kerstboom en de kerstversiering. Maar....hebben al wel verlichting in een boompje buiten.