wie heeft zoiets ook mee gemaakt??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kaatje25, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje25

kaatje25 Lid

23 apr 2009
    5
    0
    0
    hallo

Mijn zoontje is bijna 9 weken oud
    Al vanaf dag 1 heeft hij last van krampjes en spugen
    Er kwamen steeds meer klachten bij en we zijn overgestapt of friso comfort.. spugen was gelijk over maar de krampjes werden nog erger!! we zijn een paar keer (elke week bijna) bij dokter geweest omdat je echt kan zien dat hij pijn heeft..elke keer werden we terug gestuurd met het verhaal dat we een hartstikke gezond kind hebben..
    toen we weer bij het cb kwamen bleek dat hij niet heel erg goed gegroeid was na de laatste keer. en ze hebben gelijk de huisarts gebeld en daar konden we gelijk nog terecht..
    Hij wees ons door naar de ka waar we gister pas terecht konden dus we moesten nog een week wachten :(
    ondertussen werden de krampjes naar mijn idee steeds erger en slapen deed ie ook al bijna niet meer.
    Zondag avond was het zo erg dat ik naar de hap ben gegaan maar ze wouden niks voor me doen. kheb wat zetpilletjes mee gekregen.
    Wij hadden echt het idee dat dit om een kma ging en in overleg met het cb overgestapt of friso ha..
    nou sindsdien heeft hij veel minder pijn en hij is veel vrolijker dan normaal..
    Maar de ka zei dat dit niet zo kan zijn omdat hij dan meerdere klachten had moeten hebben.
    Hij zei dit is een gezond kind en als hij meer dan 3 uur huilt op een dag is het gewoon een huilbaby. .maaar toch voor de zekerheid een urine testje laten doen..
    Hij belde vanmorgen op dat er toch iets afwijkends was gevonden en voor de zekerheid moet de urine op kweek en nog eens onderzocht worden.
    Waarscheinlijk een urineweginfectie!!

Heeft iemand hier dit ook meegemaakt dat je kindje dit heeft??
    Ik ben wel benieuwd of dit bij anderen ook zo lang heeft geduurt voor dat ze wat gingen onderzoeken..
    Ik kan die dokters wel wat doen die me steeds weer naar huis stuurden.. was net of wilden ze me niet geloven!!! :confused:

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Wat erg zeg! Maar heel eerlijk gezegd kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze niet zo snel je doorsturen naar de ka. Er zijn namelijk heel veel ouders die steeds met hun baby bij de huisarts zitten. Ook heel veel die een kma vermoeden, wat achteraf niet zo blijkt te zijn.
    Maar daar lijden degenen onder waarbij er wel iets is.

Ik hoop voor jullie dat het dit is, en dat het dus dan over is als hij goede medicijnen krijgt. Dan is het probleem opgelost.

Sterkte!

3. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Kaatje

Toen ik je berichtje net ging lezen dacht ik al gelijk aan de koemelkallergie.
    Mijn zoontje heeft het ook en we geven nu op aanraden van de kinderarts Nutramigen 1
    Hij was ook staads aan het huilen en stopte op een gegeven moment niet meer en zijn toen s'avonds naar de huisartsenpost gegaan en hij werd gelijk opgenomen.
    Hij kreeg gelijk die nieuwe voeding en het ging al een stuk beter met hem.
    Jayden was toen 7 weken oud.
    Sinds een maandje zijn we er ook achter dat hij verborgen reflux heeft dit uit bij hem ook in huilen en niet overdag kunnen slapen.

1 advies, LAAT JE NIET AFSCHEPEN!
    We werden ook steeds afgescheept met het zijn krampjes en daar hebben baby's nou eenmaal last van.
    Jij kent je kindje het beste en weet heus wel wanneer iets niet goed is of niet.
    Op je strepen staan en zeggen dat er nu iets aan gedaan moet worden.

Heel veel succes!

Liefs wolly

4. kaatje25

kaatje25 Lid

23 apr 2009
    5
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!!
    Het is idd jammer dat degen er onder lijden die wel met echte problemen bij de ha komen.
    Ik mag nu maandag weer zijn plasje inleveren en ze onderzoeken dit nogmaals en er word wat op kweek gezet..
    Ik zou blij zijn dat ze dan nu toch eindelijk inzien dat er dus echt wat is en hoop ook dat ze er gauw wat aan kunnen doen.
    Mocht het toch zo zijn dat hij niks met de urine wegen heeft blijft voor mij toch de vraag wat er aan de hand is..
    Het aparte is sinds ik op friso ha ben overgestapt gaat het in een keer veel beter!!!
    En dan zou je toch inderdaad denken aan een kma! ook omdat ik altijd al gedacht had dat hij reflux heeft ivm met dat vele spugen.

liefs,

Deel Deze Pagina