sinterklaascadeau oma

Discussion in 'De lounge' started by kleinmonster, Oct 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    voor sinterklaas lijkt het me leuk om m'n moeder en schoonmoeder een "oma pakket" te geven.
    dingen die leuk en handig zijn dat zij ze hebben voor als de kleine daar is.

wat hebben jullie allemaal bij opa en oma liggen?

2. labrador

labrador Fanatiek lid

Dec 16, 2010
    2,343
    0
    36
    sudocreme, luiers, billendoekjes, snoetenpoetsers, fles, voeding, kammetje, speen, speelgoed, knuffeltje, hydrofielen, spuugdoekjes, setje kleding.
    tsja, er zal vast nog meer liggen, maar weet het nu even niet meer.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Misschien kan je er een leuke EHBO (eerste hulp bij oppassen) box/doos van maken!

Wij hadden eigenlijk nooit wat bij de oma's liggen, maar wat wel handig kan zijn: luiers, spuugdoekjes, billencrème, billendoekjes, slabbers, hydrofiele luiers, speentje, knuffeltje, klein speelgoed (rammelaar, bijtring oid), etc etc

4. kleinmonster

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    linda: dankje daar had ik nog helemaal niet over na gedacht

5. kleinmonster

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    iemand nog leuke ideeen

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Niets ;) Maar zag van de week bij de Action van die opa en oma vertel eens boekjes liggen voor 1.99. Misschien ook leuk om er bij te stoppen ?

7. Lady7

Lady7 Niet meer actief

et ligt eraan hoevaak je er bent :) wij nemen altijd alles mee. Mijn moeder heeft zelf wat speelgoed liggen. En zelf een kidnerstoel gekocht (ikea) moet zeggen dat ik dat wel heel ideaal vind dat ik nniet steeds de kinderstoel mee hoef te slepen ;) Maar mijn schoonouders zijn we helemaal niet vaak en passen ook niet op. Bij hun ligt er neits.

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk idee!

Bij SO ligt helemaal niets, daar komen we weinig en die willen zelf ook helemaal niets aanschaffen voor hun kleinkinderen.

Mijn ouders hadden al een aan dingen: campingbedje, aankleedkussen, kinderstoel, box en wat speeltjes.

Wat wij hebben gekocht: autostoeltje
    Verder heb ik er een pak luiers liggen en een pak doekjes. En heb een paar extra hoezen gegeven voor 't verschoningskussen.
    Spuugdoekjes, hydrofielen en extra kleding etc. neem ik gewoon altijd in de luiertas mee.
    Maar 't scheelt ook denk ik, dat we altijd samen komen, DL blijft er (nog) niet alleen.

Misschien leuk om erbij te doen:
    bijtring, wat kleine speeltjes, boekje ofzo (er zijn ook leuke "ik ben oma etc. boekjes)?

9. Lady7

Lady7 Niet meer actief

oow ik bedenk me nu, dat wij ooit is een boek hebben gegeven met voorleesverhalen voor opa's en oma' s en een boekje met leuke dingen om te doen voor opa' s en oma's! ook erg leuk :)

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    Uhm Mijn moeder heeft alles in huis, speelgoed, stoelen , bedjes, luiers, extra kleding.
    Mijn vader pas sinds deze week wat extra kleding en luiers neergelegd.

Ik zou gaan voor het ehbo pakket. Ook heel handig om in huis te hebben ;)

11. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat wil je eraan uitgeven? ik heb voor de oma's toen bij ikea een kinderstoel, slabbetjes en wat kinderservies gekocht maar toen was de kleine al een half jaar. In het begin gebruik je die stoel toch nog niet. Ik heb nu bij de oma;s een speentje liggen, luiers en doekjes en wat extra kleertjes. Dat is het belangrijkste denk ik, de rest heb je niet 'echt' nodig.

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    En wat luiers en billendoekjes. Net zo makkelijk! En voorleesboekjes, je hebt hele leuke van oma leest voor enz.

Verder inderdaad de dingen die al gezegd zijn. Maar het ligt er inderdaad ook aan hoe vaak de kleine er straks is. Mijn moeder heeft alles, mijn schoonmoeder niets, want die past niet op.

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wij hebben het volgende daar liggen:
    - Rompertjes (3)
    - Broekjes (2)
    - Pyamaatje (2)