Diep diep diep...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gentle, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Voor m'n gevoel ligt ons kindje inmiddels zooooo diep. Ik waggel, op de fiets moet ik achterover zitten en voor m'n gevoel heb ik al ontsluiting, zo laag lijktie te hangen. Ook heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug, alsof ik ongesteld moet worden.

Zegt dit nou eigenlijk iets over wanneer je gaat bevallen? Ik moet nog 4 weken, maar zo voelt het nu niet en dat lijkt me ook niet heel comfi om zo nog 4 weken hiermee te lopen...

Iemand het zelfde gehad?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had dat gevoel ook al sinds dat ik 35 weken was, had echt soms het gevoel alsof zijn hoofd al helemaal eruit hing :D
    Ik waggelde ook enorm, mijn man moest er soms echt mee lachen want ik had werkelijk zwenkgevaar :)

Toch had ik met 38 weken nog maar 1 cm ontsluiting en was de boel nog niet echt verweekt vandaar dat ik ingeleid moest worden met een ballonkatheter.
    Dus volgens mij zegt dat niks over hoe snel je misschien gaat bevallen of juist niet ;)

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ligt de beeb ook al heel de zwangerschap erg laag en nu ook nog eens ingedaald. Dus tjah..ik waggel ook, maar ik kan het gewoon niet tegenhouden :p

4. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik ben nu 37,5 week zwanger van nr 3 en heb precies hetzelfde gevoel. Alsof ze er elk moment uit kan vallen (oh, ging het toch maar zo makkelijk ;) ). Ook als ik op een harde ondergrond zit, lijkt het wel alsof er eerst het een en ander terug naar boven geduwd wordt. Ik herken het niet van de vorige keren en word er echt een beetje zenuwachtig van.
    Ik heb ook al bij de verloskundige aangegeven dat ik zo liever niet tot 42 weken wil blijven doorlopen (was de vorige keren wel zo), maar die leek niet heel erg onder de indruk.

Deel Deze Pagina