Hoooii drukke moeders!! Ik schrijf al jaren verhalen, gedichtjes etc en heb eigenlijk altijd al een column willen schrijven voor een tijdschrift. Aangezien je daar nogal moeilijk in rolt, heb ik besloten om eens een tijdschrift in elkaar te knutselen om eens te zien wat ik zelf nou zou maken. Maaar daar heb ik dan wel moeders voor nodig! Ik maak namelijk een tijschrijft over drukke moeders.. Drukke thuisblijfmoeders, werkende moeders, sportende moeders etc. Ik zoek eigenlijk moeders die een stuk willen schrijven. Een realistisch verhaal, maar mag zeker met humor en een knipoog. Ik zoek eigenlijk verhaaltjes,ervaringen etc van hoe je als moeder de drukte combineert, wat er fout gaat, welke ontspanning jij voor jezelf hebt, hoe je je dromen en ambities combineert met het moederschap tot lekkere en makkelijke recepten voor moeders met kids! Fashion items etc! Dus wie vind het leuk om mij te helpen met dit leuke project!
Wat een leuk idee ! Succes ermee. Aan mij heb je helaas niet zo veel ben een beetje een saaie moeder haha
Haha nou dan kan ik ook jou heel goed gebruiken hoor!!! Waarom vind je jezelf een saaie moeder Als jij het leuk vind om me te helpen door daar een stukje over te schrijven kan dat juist onwijs leuk worden!! En waarschijnlijk kom je er dan achter dat je juist geen saaie moeder bent!
Leuk idee! Wil best een stukje schrijven: ben zelfstandige aan huis, samenwonend, Lynn 13 mnd, 2 golden retrievers dus altijd genoeg te beleven hier. Laat maar weten hoe of wat!