We zijn al een eind! Bedankt voor alle tips. Ons zoontje heet Merijn en voor ons 2e kindje hebben we nu een top 3: Hugo Olivier Joris Bente Merle Sarah Wat past het meest leuk denken jullie??
Merle vind ik heel erg mooi maar niet in combinatie met Merijn... Sarah is mij veel te populair en Bente vind ik niks. Maar toch ga ik voor Merijn en Bente Voor een jongen ga ik voor Hugo of Joris, beiden leuk! Denk dat ik Joris net wat stoerder vind
Ik vind Sarah een hele mooie naam, zo had ik Simone ook wel willen noemen, maar mijn man vond het niks. En Olivier vind ik ook mooi.
Joris!! en Sarah Bente is ook leuk. maar let wel op de achternaam dan. Als je maar niet Kleijn heet of Dik ofzo van achteren
Bente! Voor een jongens-tweeling (ja ik denk er soms aan) heb ik de laatste tijd Merlijn en Arjen in mijn hoofd dus Merijn en Arjen lijkt me ook een leuke combi
Joris! De meisjesnaam vind ik moeilijk.. Vind merle het mooist maar niet mooi bij merlijn. Dan ga ik voor benthe
Sarah, andere meidennamen vind ik verschrikkelijk. Maar dat os mijn smaak. Voor een jongen lastig: allemaal niet echt mijn smaak maar ook niet heel gek ofzo. Denk dat ik Joris het leukste vind.
Haha maakt het er niet makkelijker op! Snap wel dat het niet iedereen zijn smaak is maar gaat mij meer om de combinatie. De achternaam vormt bij alle namen geen probleem.
1. Olivier (Vind ik de enige mooie naam..) 2. Joris (Vind ik niet mooi) 3. Hugo (Vreselijk sorry!) 1. Sarah (Wel oke) 2. Merle (Mwah) 3. Bente (Absoluut niet mooi)