wie helpt er mij door heen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    wij blijven wel met veren smijten hoor : )
    een beetje trots??? je zou heel erg trots op jezelf moeten zijn.
    Bedenk je maar een heel lief beebje dat heerlijk fris en met een mooi gewicht geboren gaat worden dankzij jouw inspanningen.
    Vanavond........met koffie op de bank en iets lekkers om t te vieren.
    Super dat je vriend je motiveert, daar kom je nog eens ergens mee

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo allemaal, net terug van mijn 20 weken echo, en alles ziet er goed uit, hij is ook goed kwa grote want de computer gaf aan 20 weken en 6 dagen, en wat is tie knap, wel lekker eigenwijs want ze wilde een mooie foto maken voor profiel, maar hij lag er niet zo goed voor, ze probeerde met wat schudden hem anders te krijgen, maar meneer bleef liggen zoals tie lag, wel lachen.

mijn placenta zit ook goed.'

ben zo blij, en ben super trots op mezelf!!!!!

veel liefs

3. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Super meid!

fijn dat de echo goed was en mooi op groottte. Volhouden je doet het voor je prachtige baby.

Gr Gaby

4. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    hé, nou die echo even kopieëren en op je koelkast plakken, als je dan zin in een peuk krijgt ga je gewoon voor je koelkast staan kijken naar dat eigenwijze boeffie!

5. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Hmm.. ik heb geen ervaringen met stoppen.. Maar misschien kun je het geld wat je aan sigaretten had willen uitgeven besteden aan leuke dingetjes voor je baby? En iets te drinken nemen als je een sigaret wilt opsteken..
    Veel succes! Hoop dat het gaat lukken!

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    zo ben alweer een week rook vrij, en voel me super, heb s''ochtend ook geen behoefte meer aan een peuk.

vind het zelf ontzettend stinken nu, ik moet wel zeggen dat ik op het moment erg weinig kan hebben, het minste geringste doet mijn vriend weer iets verkeerd, ach tis zonde, heb wel een beetje medelijden met hem, maar kan me vaak redelijk in houden hihi.

veel liefs

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    esther super!!!!!!!!!!!! een week een mooie mijpaal om te vieren met een lekker dineetje of iets leuks kopen voor de baby of jezelf.

ga zo door!!!!!!

gr Gaby

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Wow, wat onwijs knap zeg! Fijn dat je je nu goed voelt! Geniet ervan!

9. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    super hoor!!! op naar een rookvrij-altijd!

10. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo allemaal, heb totaal geen trek meer in een peuk, kan niet zeggen dat ik me super lekker voel, mijn vriend heb me aangestoken met een griepje, keelpijn, neus verstopt en hoofdpijn, gelukkig geen koorts.

maar wat het roken betreft gaat het super goed, ik denk er niet eens meer aan.

soms denk ik eens van jezus zo lang gerookt, en ik mis het nu niet eens, waarom ben ik uberhaupt aan roken begonnen, en na de zwangerschap blijf ik rook vrij want dat zou echt super zonde zijn!!

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Vervelend van je griepje Esther, maar wat knap dat je nog steeds niet hebt gerookt. Hartstikke goed meid!!!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Kom op meis! Ik weet hoe het voelt. En je wilt niet betutteld worden natuurlijk haha, daar werd ik telkens zo boos om . Ik rook er soms weer een, na mijn curettage. NIET doen. ECHT NIET. Het wordt minder erg, geloof me. Gut, ook dat heb ik van anderen gehoord. Maar het is zo. Er zijn vreselijke momenten, maar ga iets doen, in bad, onder de douche, eten, maakt niet uit. Ik ben trots op je!

13. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    zo mijn griepje begint een beetje te zakken, ik kan weer wat proeven hihi, want wist niet wat ik at zo dicht zat mijn neus.

ik had trouwens nog een vraag, ik heb alleen in begin van mijn zwangerschap last gehad van een moeilijke stoelgang.
    maar gisteren was het bijna steen, heb echt gehuild op de w.c. kwam bijna niet van mijn ontlasting af, en daarna moest ik nog 3 keer.

heeft dit te maken met dat ik gestopt ben met roken?? want voor het stoppen met roken had ik dat niet.

ik ben er nu gelukkig van af, en ga uit voorzorg wat pruimen eten denk ik.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ja dat schijnt met t stoppen te maken kunnen hebben, idd pruimen eten helpt erg goed.

15. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    hey dit draadje is naar de achtergrond verdwenen.....dit betekent toch niet dat je weer rookt hè.....

Ik hoop dat het je is gelukt om er vanaf te blijven dan rook je inmiddesl al heel wat daagjes niet meer.
    ben benieuwd hoe het met je gaat.

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    SUPER!!!!! geen behoefte aan een sigaret houden zo!

Gr Gaby

17. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo allemaal, even een update, heb tot nu toe nog steeds niet gerookt, voel me super.

heb toch af en toe nog mijn moeilijke momenten, maar vecht me er goed door heen.

veel liefs

18. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goed hoor! En wordt het al makkelijker voor je? Echt super goed in ieder geval!

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja stoppen met roken maakt het erger esther maar het is echt iets van zwangerschap. probeer ontbijkoek, en, warm water drinken, n groot glass, sochtends met nuchtere maag helpt ook.

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ga zo door!

Deel Deze Pagina