Bloed en buikpijn in de eerste weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Confidence, Oct 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Hallo,
    wie herkent dit?
    Ik heb gister een beetje bloed verloren en had een soort van menstruatiepijn ( geen kramp)
    Echo gehad en er klopte een hartje en het was niet te achterhalen waar het bloed vandaan komt
    Vandaag wederom weer een beetje bloed en weer die buikpijn
    Ik ben nu ongeveer 6,5 week

Ik lees wel eens vaker verhalen over meiden die dit ook gehad hebben en nu nog gewoon zwanger zijn of een kindje hebben

Ik wil dus graag positieve reacties
    de negatieve ken ik zelf wel, na 3 miskamen te hebben meegemaakt

Ik hoop dat er velen reageren

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij onze eerste heb ik tot 8 wk best veel bloedverlies gehad, geen buikpijn overigens.
    Het leek vlakbij mijn bm mond weg te komen, maar dat was niet zeker. Je bm is extra goed doorbloed als je zwanger bent en kan dus makkelijk een bloeding geven.
    Als het hartje klopt en alles ziet er goed uit denk ik dat je moet proberen je te ontspannend....al is het zenuwslopend!
    ONs ventje is er helemaal goed vanaf gekomen :D

3. Syllie

Syllie Actief lid

Nov 4, 2008
    159
    0
    16
    Ik heb het ook gehad tot ong.15 weken en bij mijn zoontje(nu 2 jaar) zelfs tot 24 weken zwangerschap!! Ik ben nu 25 weken en alles is helemaal goed,het was bij mij zo dat de placenta bij beide zwangerschappen bij de uitgang lag en na een paar maanden pas omhoog kwam en dan stopten de bloedingen ook.
    Ik had elke week een echo en dan was ik weer een weekje gerustgesteld....Het komt goed!!!

4. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Ik heb bij de eerste bloedverlies gehad van week 7 tot week 17/18. Ze hebben nooit kunnen verklaren waar het vandaan kwam, maar zoonlief is inmiddels al 2,5 jaar oud. Dus houd hoop, heb ik ook al die weken gedaan. Ik mocht trouwens zodra het kon, elke week het hartje komen luisteren en heb in het begin een extra echo gehad. Dat gaf dan toch weer even wat geruststelling.

5. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had bloedverlies met tussen de 5,5 en 8 weken, met 10 weken nog een aantal dagen bruinverlies en daarna tot nu toe niets meer. bij mij kwam het door een hematoom (een soort blauwe plek in mn baarmoeder)... Dat hematoom was 5 bij 3 cm, en de laatste echo was ie opeens nog maar 0,8 bij 2, dus denk dat ik ook geen bloedverlies meer zal krijgen!
    sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt!

6. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties
    maar eerlijk gezegd ben ik nu weer bang
    dit schreef ik net op een ander topic

Vandaag dus de echo bij de IVF kliniek
    Gister en vandaag beduidend minder misselijk en andere kwaaltjes ook minder
    Gister geen bloed meer, wel wat buikpijn
    Om mezelf op te peppen, dacht ik: doe een test, als je dan die 2 vette strepen ziet, dan ben je wel weer overtuigd dat het goed zit
    Maar dan is de 2e streep opeens niet meer zo vet als die in mijn album:(
    Maar goed, dat kan komen doordat ik `s avonds testte, met drinken op enz.
    Vanmorgen nog maar een test en tot mijn grote schrik is deze nog lichter dan die van gisteravond
    Ik geloof niet in, dat de ene test beter pakt dan de andere
    Ik ben zo bang voor het nieuws wat ik dalijk te horen krijg
    Zo bang dat ik dalijk naar een ander onderwerp op dit forum moet verhuizen
    Om 9:30 moet ik daar zijn
    Oproep aan een ieder die het leest: aub duim voor me, steek een kaarsje aan, of wat dan ook
    ik weet niet of het helpt

Een superverdrietige confidence

7. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve Confidence,

Ook hier duim ik voor je. Je kaarsje brandt volop!!

Liefs

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Confidence: Hoe was je echo????

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

Jul 5, 2009
    1,024
    0
    0
    Nou meiden, er groeit dus echt een wonder in mij van 1 cm groot MET kloppend hartje :D
    De gyn legde mij van te voren al uit dat testen helemaal niks zeggen, en heeft mij verboden om nog eens te testen :) ik moest het geld maar sparen voor de babykamer ;)
    Ik ben vandaag precies 7 weken
    Ze begreep mijn angst heel goed, zeker na mijn verleden, maar ze heeft me proberen gerust te stellen
    Het advies was dan ook genieten...... ( zal nog niet meevallen)ik ga mijn best doen
    Ze zei ook dat het weggaan van klachten volledig "door jezelf" veroorzaakt kan worden, je geest is sterker dan wat dan ook
    Dus ik ga maar proberen me niet gek te maken
    we waren het ZH nog niet uit en ik was weer volop misselijk, gek he?Voor nu ben ik blij, maar nog steeds niet voor 100%, maar kan dat ooit wel?

Bedankt voor de kaarsjes en de duimen

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een goed nieuws zeg. Geniet ervan!!

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Gefeliciteerd meid. Ik denk dat de onzekerheid nooit meer weg gaat. Ik maak me ook wel eens zorgen hoor. Denk dat dat de aankomende moedergevoelens zijn. Nu ben je bang dat het nog mis gaat. Straks ben je bang voor een vroeg geboorte en als het er eenmaal is ga je je af zitten vragen of het wel allemaal goed zal gaan met je kindje. Ach inderdaad proberen lekker ervan te genieten op de momenten dat dat wel lukt:D. Laat je niet gek maken meid:D.

12. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Confidence,

Ook hier:

WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
    ;)