Ik zelf ook hahaha Gelukkig hebben we nog even.... Alhoewel ik het ventje nu toch wel graag een naam zou geven. Voelt zo gek om hem nog 'petit' te noemen, t is toch een stoere vent ons schoppertje!
Haha, en zo is t! Tis jullie stoere ventje en hij heeft recht op een stoere naam Vind je t goed als ik je toevoeg om het verloop mee te krijgen?
Ruben of Chris vind ik het leukste. Weet niet of je het wat vind, maar de naam van mijn zoontje is ook prima uit te spreken in het Engels/ door engelsen.
Mijn eigen achternaam lijkt er heeeel veel op, en hoewel de beeb de naam van mijn vriend gaat dragen, kan ik er maar niet aan wennen hihi. Als iemand stijn roept kijk ik altijd om. Mooie naam verder
Ik zou kiezen voor Thom! Mijn volgorde zou zijn: 1. Thom - Heel leuke naam, die nog wel even meegaat. Ook de spelling met de 'h' ertussen vind ik leuk. (Thomas vind ik trouwens niet zo leuk, maar dat komt omdat ik een Thomas ken die ik niet zo leuk vind . 2. Ruben - Leuke naam, maar haalt het niet bij Thom. 3. Chris(topher) - Wel aardig, maar niet mijn ding. 4. Daniël - Zo heet mijn ex, dus nee!! Ik zou nooit kiezen voor Daniël. Ik zou er eerder Daan van maken. Niet alleen vanwege mijn ex, maar ik vind Daan ook veel stoerder dan Daniël.
Ik vind ze wel leuk, vooral Ties, maar ben niet zo van de korte namen. Het is dat vriend sommige korte namen wel leuk vindt (Thom & Chris), vandaar dat ze er nog tussen staan.... Ik probeer er aan te wennen, tot op heden nog niet gelukt hihihi.
Wat vind je van Kian? Kun je op zijn Nederlands uitspreken maar is Engels of Iers of zoiets. Zelf vind ik Tijn leuk maar dat klinkt niet in het Engels en past net als Stijn niet bij je achternaam?
Hmm nee, Kian vind ik niet zo leuk, sorry Hou niet van korte namen. Hebben inmiddels een naam in de testfase, eentje uit de poll. Tot nu toe bevalt ie goed
Daniël/Daniel, absoluut! De rest vind ik helemaal niks... Nog een tip, weet niet of ie al genoemd is: Kieran
Dank maar nee, hihi. Vind ik weer helemaal niks. Is me te buitenlands. Denk dat we op zoek zijn naar wat oudere namen. Hoe zeg je dat... die al langer in nederland circuleren. Misschien zijn we daarom wel bij de 'bijbelse' namen terechtgekomen
Ik vind Thomas en mooiste hiervan! Ook al is die erg popi. Wat vind je van Silas Elias Ezra Simon Timon ??
Ik vind de naam Tom wel de leukste. Vigo of Tygo, is dat misschien wat? En al eerder in deze poll genoemd: Ties, ook een leuke naam!
Mijn Hollandse (of Hollands klinkende) favorieten zijn Tibbe, Thije/Tije, Timo/Tymo, Jens, Ewoud en Niels