Thomas! Ruben en Daniël zijn iets te zacht, te meisjesachtig naar mijn smaak. Christopher is ook leuk, maar haalt het niet bij Thomas
Ik vind Daniel nog steeds een erg mooie naam. Heb een neef die zo heet, dus denk automatisch aan hem, maar dat is absoluut een plus - erg leuke jongen Ook een leuke naam, hoewel officieel niet Nederlands: Silvester
Ik heb natuurlijk op Christopher gestemd . Daniel vind ik ook erg leuk, maar ik kreeg hem er bij beide zwangerschappen niet door bij vriendlief.
Ik vind Ruben héél mooi!! Blijkbaar heb ik dezelfde smaak als Juultje! En ik had haar reactie nog niet gelezen voor ik mijn stem uitbracht!
Thomas! Onze zoon heet ook zo Ben heel blij dat we hem zo genoemd hebben, tijdloze naam. Oké wel wat veelvoorkomend misschien (al ken ik in mijn omgeving nog geen Thomas!). Kortom, is en blijft een leuke, mooie naam als je 't mij vraagt..
Van jouw lijstje vind ik eigenlijk alleen Chris(topher) minder. De rest vind ik super namen! Helaas in mijn omgeving allemaal al vergeven! Andere suggesties: Tijmen/Thijmen Milo/Milan Merijn Pepijn Tristan