Wie helpt je mee?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Platliggertje, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel Semmie!

    Sophia: Ben het helemaal met je eens!
     
  2. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik kan me goed voorstellen ponyville dat het ook moeilijk voor je moet zijn! Uit je tekst kan ik ook opmaken dat je eigenlijk niet helemaal zeker bent ook van je partner!?
    Ik hoop voor jou dat er wat meer duidelijkheid in uw relatie komt en dat je er nooit echt helemaal alleen moet voorstaan want dat is niet zo leuk!

    Ik heb mijn kofferke vandaag klaargezet! :D

    Groetjes Leen
     
  3. Niet meer actief

    Ik ben wel zeker dat ie van mij houd en dat het uiteindelijk maarja zijn vader ligt niet goed en kan eigenlijk elk moment doodgaan (al een jaar zo), heb respect ervoor dat ie voor zijn vader wil zorgen (eigenlijk zijn stiefvader maar hij heeft het opgevoed) en dat ik daarvoor moet wijken is klote maar kan het wel begrijpen.

    Alleen is het lang niet altijd even leuk en kan je je erg eenzaam voelen omdat ik weet dat het beter KAN (omdat ik weet dat ik iemand heb maar niet vaak bij me kan zijn) maar om nou te hopen dat zijn vader overlijd doe ik natuurlijk ook niet, ik hoop dat ze snel een andere oplossing vinden zodat ik me niet meer zo alleen hoeft te voelen, dit weekend gaat zijn moeder op zijn vader passen (zijn gescheiden maar doet ze toch) zodat ie de babykamer voor me kan gaan doen....

    Ik had het eigenlijk makkelijker gevonden als ik geweten had dat het niet anders kon, nu weet ik dat ik ergens mijn ventje heb en dat ie ook graag bij wil wil zijn) maar dat het gewoon niet gaat en dat knaagt zo! Anders had ik er gewoon mee moeten dealen en hoefde ik hem niet zo te missen :(
     
  4. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Tja ponyville, is duidelijk ook geen gemakkelijke situatie voor jullie!
    Maar troost u echt met het feit dat je een partner hebt die je wel graag ziet en er toch zal zijn voor u hé :) ! Denk daaraan, en verder hoop ik voor jou dat er vlug iets anders kan gevonden worden want hoe verder het zal gaan hoe moeilijker je het wel zult krijgen als je er alleen blijft voorstaan :( !

    Groetjes Leen
     
  5. Niet meer actief

    Ik hoop dat alles op zijn pootjes terrecht komt ook voor jullie! Ik hoop dat jullie mooie en gezonde babies krijgen die alle zorgen het helemaal waard maken en dat jullie een hoop steun mogen krijgen van ffamilie, vrienden en kennissen!
     
  6. Dank je wel, ik wens jou ook een fijne zwangerschap toe en een gezonde baby!
     
  7. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Heel erg bedankt ponyville!

    Ik ben er zelfs van overtuigd dat ik het alleen aankan en dat de baby alles meer dan goed zal maken!

    Groetjes Leen
     
  8. Dankjewel Ponyville, ik wens jou hetzelfde toe (en alle anderen op dit forum natuurlijk ook!).

    Makkelijk is anders, maar we kunnen het aan! Kop op dames, we weten waar we het voor doen!
     
  9. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Voor ons kleintje natuurlijk!
    Hulp is altijd goed meegenomen, maar als je alles globaal bekijkt, staan we er toch alleen voor hé.
    Ach, dat lukt, daarmee uit ;)
     
  10. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik krijg hulp van mijn ouders, broertje en zusje, en vrienden.
    En mijnmoeder+ vriendin mogen bij de bevalling zijn.
     
  11. leen1982

    leen1982 Bekend lid

    8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Is leuk hé als je zoveel steun krijgt? Zorgt er toch een beetje voor dat je je niet helemaal alleen voelt!
     

Deel Deze Pagina