Ik kan er niet uitkomen... wordt het nu een midweekje centerparcs aankomende week of ga ik voor de hengelhoef, waarop ik kan bieden bij vakantieveilingen? Even mijn voors en tegens; let wel, ben 33 wkn zwanger, hebben 1 kindj van 2 en een half, we hebben een eigen kampeer middel voor naar de hengelhoef {vouwwagen} máár ik heb last van behoorlijke bekkeninstabiliteit. Centerparcs {vooralsnog de huttenheugte} *huisje, dus iets luxer. *alles ook binnen gezien het weer wat hier nooit te voorspellen is *wel stukken duurder *meerdere restaurants, wat erg fijn is maar wel ook duurder hengelhoef *met eigenvouwwagen *vrij goedkoop *heeft ook een binnenbad, de rest is afwachten *als het regent zit je ook echt in de regen door de vouwwagen
ik zou voor cp kiezen , je bent 33 weken zwanger en dan is het wel zo lekker in een huisje met alle gemaken voor zien. en je mag ook wel wat luxe toch als je zwanger bent. en met de vouw wagen is het toch een beetje behelpen. En ja het geld is denk dan toch aan jullie zelf ik kan niet in jullie portemonnee kijken.
Ik zou voor cp kiezen. Dit vooral omdat je last hebt van BI. Dan maar luxe een goed bed ipv bed van vouwwagen. Tja je moet het zelf weten, maar luxe in jouw positie is zeker niet overbodig!
ik ben 26weken en wij gaan met caravan eerst zaterdag een week naar arnhem camping van oosttappen en dan 14dagen naar hengelhoef .en ook hier bekken .en kindje van 17maand. nee geef ons maar de caravan dan vermaakt kleine zich beter als in huisje
we gaan naar hengelhoef... cp was al heel veel vol en om nu 600 euro te gaan betalen??? nu ziteen we voor 21 euro excl. toeslagen een midweek in de hangelhoef