Ik heb voor Fiene gekozen. Lieke en Sophie ook leuk alleen hoor je die al regelmatig. Wat vinden jullie van FIEKE (combi Fiene en Lieke)? Net iets stoerder klinken dan fiene en lieke
Fieke is hier ook voorbij gekomen, heeft alleen in het Duits een niet-zo-leuke betekenis en is daarom vrij snel afgevallen. Maar wel leuk! Net als Dieke trouwens, maar dat wordt als snel 'dikke'.
Ik heb op Fiene gestemd maar ik lees dat het ook een scheldwoord is??? Met welke betekenis is het een scheldwoord....Ik heb nml Fiene ook op mijn lijstje Dan zou ik gaan voor Lise....!!! Ik begin deze naam steeds meer te waarderen. Bente: Totaal niet mijn smaak. Ik vind het een te hard klinkende naam.... Sofie: Prachtig maar té populair....anders was het voor ons Sophia geworden. Maar ik heb trouwens een meisje op de kdv die heet: Bente Sophie. Misschien een leuke combo voor jullie? Lieke: Nee is ook niet voor mij.
Volgens mij is het in bepaalde streken van de Veluwe/Friesland een scheldwoord, mietje ofzo? Ik denk dat hij uiteindelijk om deze reden toch af gaat vallen, al is het nog zo'n leuke naam. Lise, gaat uiteindelijk ook van het lijstje af... Ik vind de naam Lise heel mooi, maar de naam 'Lies' (en zo gaat ze dan toch vaak genoemd worden) vind ik echt vreselijk. --> associatie) Benthe, gaat ook afvallen, net iemand in kennissenkring bevallen van een meisje met de naam Benthe. Blijft dus over: Lieke en Sofie... haha we schieten op
Tjonge.. dat is een moeilijk rijtje zeg.. Lieke.. lieve naam. Zet er wel een trend en niet erg spannend Lise.. nee, niet mijn ding.. ik mis er gewoon iets voor dan. Net alsof het niet af is. Sofie... top 10 naam en zolang je accepteert dat er nog 4 in de straat wonen is het een prima naam. Ik vind 'm absoluut mooi maar veel te vaak gegeven. Fiene... leuk maar liever Fien! Benthe.. ook leuk Allemaal leuk (behalve Lise)! Dus moeilijk kiezen.. Ik kies voor Fien (maar dan wel zonder e)