Keano, Jaimy & Collin Eliaz Lothar Matiz Milan Rune Zharo Anthe Benthe Cato Ella Jinthe Liyah Manoa Marthe Mirthe Yeliz
Jaylinn Nikki Nicole Ashley Caitlin Megan Chelsea Lynsey Mitch Sydney Kai Quincy Sean Joshua Gino Mitchell Andy
Jongen: - Keano, Jamie en Colin - Keano, Jamie en Levi - Keano, Jamie en Ryan - Keano, Jamie en Roan - Keano, Jamie en Luca - Keano, Jamie en Samuel - Keano, Jamie en Tristan - Keano, Jamie en Vince - Keano, Jamie en Nathan - Keano, Jamie en Ethan - Keano, Jamie en Riley - Keano, Jamie en Liam Meid: - Keano, Jamie en Lisa - Keano, Jamie en Lynn - Keano, Jamie en Indy - Keano, Jamie en Britt - Keano, Jamie en Jill - Keano, Jamie en Luna - Keano, Jamie en Quinty - Keano, Jamie en Lina - Keano, Jamie en Lois - Keano, Jamie en Tess - Keano, Jamie en Zoƫ - Keano, Jamie en Farah - Keano, Jamie en Isis - Keano, Jamie en Ava - Keano, Jamie en Yara
@Elletjo Jordan en Jordi wordt het niet. Vind ik niks hebben, sorry. Van je tweede lijst is Kai wel leuk, maar wil liever een andere voorletter. Niet 2x dezelfde. @Youngmom Bij jou zit er wel een leuke naam bij. Voor een jongetje en voor een meisje. Zie ik het goed, krijg je voor de tweede keer een tweeling, leuk hoor. Alleen als ik je onderschrift lees zit het niet allemaal mee... @Kovu Leuk geknipt en geplakt, hihi. Zowel bij de jongensnamen als bij de meidennamen zitten namen waar we eerder al aan gedacht hebben (in 2007 en 2009).
Jongen: - Keano, Jamie en Ethan - Keano, Jamie en Lucas - Keano, Jamie en Silvan - Keano, Jamie en Nathan - Keano, Jamie en Fabian - Keano, Jamie en Yorn - Keano, Jamie en Dylan Meid: - Keano, Jamie en Noelle - Keano, Jamie en Feline - Keano, Jamie en Lotus - Keano, Jamie en Michelle - Keano, Jamie en Yaelle - Keano, Jamie en Zarah - Keano, Jamie en Talitha - Keano, Jamie en Tessa - Keano, Jamie en Nina Netjes gejat en aangepast
een collega van mij heeft een zoontje die Keano heet en die heeft laatst een dochterje gekregen die Giada heet. Vind het zo'n onwijs mooie naam. Ze is Italiaanse vandaar!
Keano, Jamie en Mickey Ramon Ryan Dylan Davy Aaron Liam Luca Nova Alana Bent(h)e Elin Senna Vera Mirre
@Lolly Nee, nou ja we hebben wel een meidennaam. Die staat al sinds 2007 in backorder, hihi. Een jongesnaam hebben we nog niet. Of ik al moet gaan bevallen? Moet eerst nog een positieve test hebben en dan duurt dat nog 9 maanden.
oke volgens je banner ben je namelijk 4 dagen overtijd. Vandaar mijn vraag. Ps nu dringt het pas door sorry oeps (nee ik ben niet blond hihihihi)
Keano, Jamie en: Jason Jordan Ryan Liam Bryan Dean Boyd Owen Aiden Mitch Joey Mick Mike Dylan Glenn Jeremy Joshua Brandon Quincy Leroy Dave Davy Stanley Mitchel Jordy Marvin Randy Lloyd Wesley Rowan Scott Nolan Terence Rodney Alan Nigel Raigny Matthew Duncan Declan Devin Devon Michael Maikel Danny Rick Jack Roy Nick Jim Jeffrey Barry Elroy Youri Vince Vinz Carlo Dyon Yorick Milan Jari