banners?

Discussie in 'De lounge' gestart door miriam25, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ik heb een vraag kan ik een banner naast mijn bestaande banner hier krijgen of is dat teveel en moet ik gaan kiezen welke banner ik wil

Het liefst wil ik namelijk niet de banner van danique* weg hebben maar aangezien we weer in blije verwachting zijn wil ik graag ook een nieuwe banner die mij helpt met aftellen. Wie kan mij hierbij helpen?

gr miriam

2. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Meid

volgens mij kan je wel 2 banners hebben hoor , je hebt ook een korte versie van de banners .

je kan geloof ik 255 karakters gebruiken in je profiel dus dat moet wel lukken denk ik .

probeer het eens ...

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    twee banners mag geloof ik niet.
    anders neem je een banner als die van mij.
    die kan tot 3 data's bij houden
    .

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Ik heb geprobeerd een tweede banner erbij te zetten lukt niet dan doe ik het hier zo
    danique* wordt niet aan de kant gezet

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Als je op de banner van djezelf of die van mij klikt kun je meerdere data invoeren dus zowel van Danique als je huidige zwangerschap.

6. 4days

4days Niet meer actief

Twee banners mag inderdaad niet, heeft er niets mee te maken hoe groot ze zijn. Maar ik zou idd zo'n banner als Manuela pakken, kun je twee dingen tegelijk invullen!

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Meiden bedankt maar ik wil danique haar eigen banner niet weg hebben dus heb gekozen voor een ondertekst zelf er in zetten en elke week aanpassen ach het houdt een mens bezig maar bedankt voor jullie antwoorden

deze mag dicht
    liefs miriam

Deel Deze Pagina