ja idd. ik had afgelopen maand voor het eerst ovulatietesten van romed maar helaas hij gaf niets aan,dus weet niet of ik op de verkeerde dagen getest heb of geen eisprong had, maar hoor er meer negatieve dan positieve verhalen over kussies Kaatje
Wanneer heb je getest? Want er stond op een Amerikaanse test dat je het niet met ochtend urine moet doen (wat ik eigenlijk wel dacht). Maar door de dag en dan de laatste 2 uur niet gedronken hebben... Misschien hebben jullie er wat aan.
had de laatste keer een cyclus van 32 dagen dus ben op dag 14 begonnen met testen.. prima dat je 2 uur van te voren niet mag drinken,maar dat kan niet anders met dat weer van gister, heb gewoon geprobeerd mijn plas zo lang mogelijk in te houden..maar teste steeds rond half 12, stond op de webshop tussen 10 en 10 maar hoorde van de week dat je het best om 5 uur kan testen Kussies Kaatje
hoi ik heb de ovulatie testen van clearbleu de digitale je krijgt een smiley als je je eisprong gaat krijgen de andere ovulatietesten had ik niet echt goede ervaringen mee veel succes
Kan je ook een ovulatietest gebruiken als je echt een super onregelmatige cyclus hebt, of is het dan zonde van het geld
Hoi mj24, Wanneer je een onregelmatige cyclus hebt ga je uit van de kortste cyclus van de afgelopen 4 maanden. Dan is de kans heel klein dat je te laat start met testen. Op de bijsluiter staat wanneer je dan zou kunnen starten. Eerlijk is eerlijk wanneer je een erg onregelmatige cuclus hebt, kan het zijn dat je iets meer testen nodig hebt dan iemand met een regelmatige cyclus. Lotte