Dag dames, ik ben nu een beetje wat spulletjes en kleertjes in de commode aan het stoppen. We hebben er een met 1 brede, diepe la met daaronder twee duurtjes met daarachter een plank (dus 2 verdiepingen). Nu zit ik me af te vragen: wat stoppen jullie waar? Wat in de la en wat in het kastje? En wat zit er dan nog in de klerenkast?
In het kastje: alle luiers, luierdoekjes en hydrofiele luiers. In de lade: thermometer, alcohol, zetpilletjes kortom alle andere verzorgingsspulletjes. Alle kleertjes heb ik de kledingkast hangen.
in de lades hier zitten sokken, luiers, rompers in de rest van de comde rommel haha . Maar ik kan daar makkelijk nog daan zijn kleertjes inleggen. IN 1 kastje ligt gewoon daan zijn voorraad luiers doekjes doche spul enz.
Qua kleding heb ik de rompers, mutsjes, slaapzakjes en sokjes in de commode liggen, de rest hangt in de kledingkast. Ik heb 3 laden: Bovenste: verzorgingsspullen, hydrofielluiers, spuugdoekjes, mutsjes en sokjes. Middelste: slaapzakjes, extra dekens, luiers en rompers, een paar flanellen luiers. Onderste: wat rommeltjes en dingen die ik misschien niet nodig ga hebben, zoals flesje, kunstvoeding e.d.
in de lade hydrofieluiers pampers en rompertjes in de kast omslagdoeken, verzorgingspsulletjes, voorraad billendoekjes, voorraaad pampers
In de laadjes heb ik rompertjes, spuugdoekjes, washandjes, slabbetjes en pyjamaatjes. In het leggedeelte heb ik badcapes, lakentjes, voorraad luiers, kruiken, waskussenhoezen etc. In de kast heb ik voornamelijk kleding hangen.
In het linker laatje liggen sokjes en majo's. in het rechter laatje wat rommel. In het kastje ligt de vooraad luiers en badspullen op de onderste plank. Op de bovenste plank liggen de hydrofiel luiers, washandjes, slabbetjes en rompertjes. de rest van de kleding hangt in zijn kledingkast. Op de comode heb ik naast het aankleedkussen een mand met dingen die ik graag zo bij de hand hem. nl Billendoekjes, billenzalf, luierzakjes en de badspulletjes voor als hij in bad gaat. op de plank boven de comode ligt een stapeltje luiers voor hewt grijpen. Zo heb ik alles wat ik nodig heb snel en makkelijk bij de hand!
Ik heb 4 lades bovenin links liggen al zijn shirt en truien bovenin rechts liggen zij luiers onderin links zijn handdoeken, broeken, rompers en majo's onderin rechts hydrofiel doeken, spuugdoeken en slabbetjes. Al zal dit de laatste keer zijn dat het zo ligt. Als hij naar maatje 80 gaat past het allemaal niet meer in de commode. Dus moet ik een hoop kleertjes ophangen.
Hier twee lades naast elkaar en daaronder twee planken met elk 2 mandjes. In de linkerla: rompertjes die ze nu of anders bijna past, washandjes en hydrofieldoeken. In de rechterlag luiers, hydrofieldoeken, alcohol, thermometer, gaasjes, nagelschaartje, borsteltje en dat soort dingen. In de mandjes: Sokjes, aankleedkussenhoezen, speelgoed en rompers die nog te groot zijn. Als je maar zorgt dat als je kindje je boel onder poept (en geloof me dat gebeurt vaker dan je denkt) je je kindje kan verschonen en een romper aan kan trekken zonder dat je weg hoeft te lopen. Dat pakje dat kan je dan wel weer pakken als je je kindje optilt, dan is het borstje weer goed ingepakt tegen de kou. Linda
Hihi, kleine aanpassing op mijn vorige bericht, Jepser heeft last van diarrree dus ik heb de romperjtjes ook maar naar de commede verplaatst.
In de commode hebben wij de spullen die je eigenlijk direct nodig hebt als je kindje op het aankleedkussen ligt, zoals rompertjes, boxpakjes ,luiers, billencreme en doekjes, maar ook hydrofielluiers. In de kast de kleding, die ik van te voren wel kan pakken.
Hier een commode met 2 kleine laadjes, 1 grote en 2 planken achter deurtjes. In beide kleine laadjes liggen de luiers. In de middelste la 2 mandjes met daarin sokken, washandjes en spuugdoekjes. Daarnaast slabben, sjaal, handschoenen en mutsen. Bovenste la: hydrofiel luiers, aankleedkussenhoes, badcapes, omslagdoeken, voorraad shampoo e.d. (veel gekregen). Onderste la: voorraad billendoekjes, tuitbekers e.d. die ik eerst niet nodig had, cassettes voor luieremmer, beddengoed. Alle kleertjes in de kast.
Mijn man heeft de commode zelf gemaakt, en ik heb er express alleen maar lades in laten zetten.. Ik vond deurtjes onhandig omdat je dan niet makkelijk achterin komt als je je kindje op de commode hebt liggen. Bovenste lade rechts: Thermometer, diverse smeerseltjes, diverse medicijnen (paracetamol, tussikind enz) Midden: Pyama's, zwitsal washandjes en geurende luierzakjes van Etos. (erg handig bij een stinkend poepluier.. ) Links: Slabberjtjes en spuugdoekjes. Middelste rij Rechts: Rompertjes, broeken en truitjes (niet lang meer want zijn kleertjes worden te groot voor de la) Links: Hydrofieluiers, washandjes en aankleedkussenhoezen Onderste la: Lakens, dekens enz.. Eigenlijk alles voor zijn bed. Sokjes heb ik in een mandje liggen in zijn kleding kast. Voor de rest ligt er in zijn kleding kast een hoop spul wat ik nu niet meer of nog niet nodig heb. Als straks zijn kleren groter worden, ga ik ze wel in de kledingkast hangen, maar tot nu toe vind ik het erg handig om alles bij de hand te hebben. O ja, een tip voor de lades: Koop mandjes die je erin zet voor al het losse spul.. Erg handig!
Ik heb bij de Ikea zo'n setje met mandjes gekocht, zijn eigenlijk voor in een kledingkast en zitten plat opgevouwen en met een rits maak je er dan een bakje van. Vind ze ideaal, passen ook precies in de commode (ladenkast van Ikea). En als je ze even niet gebruikt nemen ze niet veel ruimte in.
ik heb 3 lades. la 1 : luiers, hydrofiele luiers, was handjes. la 2: sokken, romperjtes,spuugdoekjes,slabbertjes la 3: beddengoed boven op de commode heb ik een mand staan met badzeep,nagelschaartje,borstel,cremmetjes enz
Hoi, In de lade zou ik de spullen leggen die je vaak nodig zult hebben: luiers, rompertjes en kleding in de maat die hij/zij draagt, hydrofiele luiers. In het kastje zou ik bovenaan dingen leggen zoals aankleedkussenhoezen, verzorgingsproducten in een mandje. Onderaan zou ik dan voorraadspullen leggen, zoals een pak luiers en reserve billendoekjes en wat grotere kleding. Groetjes Saskia
Ik heb een commode met 3 lades. In de eerste lade heb ik losse shirtjes en joggingbroekjes en rompertjes. in de tweede lade hydrofielluiers, spuugdoekjes, slabbertjes en pyamaatjes, en in de derde lade liggen badcapes en wikkeldekentjes. In de kast heb ik nog kleding hangen en heb ik op de bovenste plank een mandje met sokjes, op de tweede plank het beddengoed en het boxkleed en op de onderste plank rommeltjes. Verder staat er op de commode een mandje met verzorgingsspulletjes.