Vandaag een controle gehad bij de verloskundige. Zij vertelde me dat het hoofdje van ons kindje al vast ligt in mijn bekken. Zo constateerden ze naar het voelen van de positie van ons kindje. Misschien een stomme vraag en ik durfde hem dan ook niet aan haar te stellen maar is dit niet vroeg? En heeft het nog consequenties voor mijn uitgerekende datum? Ik hoop dat iemand dat weet.
Hier bij beide ook het geval. Bij 31 weken. Nu weer, helemaal vast ook. Eerste is geboren met 37+6 maar dat zegt verder helemaal niets. Ik wacht het lekker af.
Wat een geluk! Bij mij zit ze nu nog in stuit of dwars en ze doet me echt pijn met haar hoofd! Ze zet zich af en dan drukt ze met haar hoofd tegen mijn ribben of maag en met haar voeten tegen mijn banden. Ik zou wel willen dat ze zou omdraaien... Hopen dat het nog gaat lukken.
Bij mij ook met 31 weken ingedaald en met 38 weken geboren. Wel had hij doordat hij zolang was ingedaald een randje in de schedel waar hij vast heeft gelegen. Dat is nu wel redelijk weg getrokken.
kleine was hier ook al vroeg ingedaald... toch stiekem ook weer een keertje eruit gekomen terwijl hij al 'vast' zou liggen. Toch gewoon bevallen met 38 weken