zwanger of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieffies, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.
    Ik had een vraag. Ik slik de pil al 2 jaar ik heb een vriend waar ik al anderhalf jaar bij ben. Nu ben ik anderhalf week geleden ongesteld geweest (minder als normaal ) ik ben dus vrijdags weer begonnen met de pil en heb zondag onveilig sex gehad sindsdien heb ik dus al anderhalf week echte zwangerschapsymtomen nu al 2 x getest allebei negatief !
    Mijn symptomen op een rijtje:
    De hele dag zeurderige rugpijn weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten.
    Lage buikpijn soort ongesteldheids gevoel opgezette buik.
    Zere boobs en tepels. Ze zijn groter geworden en er zitten witte bultjes op mijn tepels.
    Veel witte afscheiding.
    Beter ruiken als normaal.
    Ik kan de hele dag wel slapen.
    En heel humeurig haha
    Herkenen jullie dames dit ook en die ook het gevoel hadden dat je zwanger bent??

Alvast bedankt

2. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    klinkt idd als een zwangeschap. Misschien om een bloedtest vragen?

Succes

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je negatief test, denk ik dat de kans miniem is.

Symptomen zeggen trouwens helemaal niks. De meeste vrouwen hebben nergens last van in de ronde dat ze zwanger zijn.
    Vrouwen denken veelal van alles te moeten voelen als ze zwanger zijn (terwijl ze ook nog niet eens weten wat te voelen aangezien ze nog nooit zwanger zijn geweest.)
    Je hoeft dus helemaal niks te voelen.

Je hebt bovendien al sinds je laatste pilbloeding symptomen terwijl je eisprong die je tijdens pilgebruik eigenlijk niet krijgt, nog moest komen? :(

Ook beginnen de symptomen veelal pas na innesteling en niet direct na onveilige sex.

Pilbloedingen kunnen qua intensiteit verschillen. Het is geen gewone menstruatie aangezien je geen eisprong hebt.

Ik denk dat je niet zwanger bent.

Maar als je de testen niet vertrouwt, vraag dan de huisarts om een bloedtest.

4. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa idd veel onzekerheid. Ik weet nier wat het beste is afwachten tot volgende menstruatie of toch deze week nog afspraak maken ?

5. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Die " ongesteldheid " is je ontrekkingsbloeding ga ik vanuit?
    Je bent op vrijdag weer na je stopweek mey de pil begonnen en op zondag onveilig gevreeƫn? Maar als je die vrijdag weer begonnen bent met de pil , dan was het zondags toch veilig tegen zwangerschappen? Of begrijp ik je verhaal nou verkeerd?
    Meestal is ongeveer 14 dagen na je "menstruatie " je ei sprong en meestal kun je pas paar dagen na je ei sprong symptomen en kwaaltjes krijgen. Nu is het zo dat je ei sprong tijdens pil gebruik onderdrukt wordt en je dus geen ei sprong hebt. Wel is het zo dat je een eisprong kan hebben tijdens de pil wanneer je te laat met de pil bent begonnen na je stopweek. De klachten die je omschrijven lijken op een zwangerschap, maar meestal komen de klachten na een ei sprong en niet na onveilige seks.

6. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja normaal is het gelijk betrouwbaar maar ik heb ook al gehoord dat je gewoon ongesteld kan worden terwijl je zwanger bent en aangezien het veel minder was dan normaal en dan die symptomen er allemaal nog bij ga je je wel achter je oren krabben.

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    De kans lijkt me erg klein dat je zwanger bent. Wanneer denk je dat je zwanger geworden bent? Want als die licht bloeding er iets mee te maken heeft maakt die 'onveilige seks daarna niet meer uit.;)

Het zou kunnen hoor, maar waarschijnlijk niet. Misschien wel een teken dat het tijd is om eens na te gaan denken over wanneer je met de pil wil gaan stoppen. ;)

8. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt geen idee we hebben wel eens van die dagen dat je zonder doet omdat je dan de sex dan weer onderbreekt en normaal gesproken is dat ook geen ramp met de pil niet als je hem goed slikt maar ik vind het allemaal te toevallig.. wat vinden jullie wachten op de volgende menstruatie over +- 2 week of deze week afspraak maken bij dokter ????

9. JvM2014

JvM2014 Lid

6 feb 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon afwachten om te kijken of je weer ongesteld wordt.
    Tenzij het kind echt niet gewenst is, maar dat is weer een ander verhaal

10. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je.. nou ja gewenst is het niet op dit moment maar als het zo is is het van harte welkom

11. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    #11 kusjes1986, 8 apr 2015
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015
    Ik denk niet dat je zwanger bent. Ik zou rustig afwachten. Al vind ik vreemd dat je niet goed de pil slikt en dan zegt dat het niet gewenst is maar wel welkom. je weet dat je de pil niet goed slikt de kans bestaat op een zwangerschap.

12. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry volgens mij heb ik het er niet goed in gezet of je hebt het verkeerd gelezen ik slik de pil goed ik vergeet hem nooit maar idd afwachten

13. JvM2014

JvM2014 Lid

6 feb 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je al iets meer?

14. Elintje

Elintje Lid

31 jan 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry misschien een gekke vraag maar ik zoek al bijna 40 minuten hoe ik een nieuw bericht kan plaatsen??? Iemand die me dit kan vertellen?

15. Be Happy

Nuchter bekeken:

Zwangerschapsklachten worden veroorzaakt door het hormoon HCG.
    Dus als jouw klachten te maken zouden hebben met een zwangerschap, had je inmiddels al lang positief moeten testen, temeer je zegt al weken deze klachten te hebben...........

16. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu inmiddels verschillende testen uitgevoerd maar elke keer negatief moet volgende week ongesteld worden.

17. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Als je volgende week pas je NOD verwacht, dan is nu testen ook te vroeg. Daarbij had je dan ook al vroeg deze klachten. Met een early test kun je 4 dagen voor je NOD testen.

18. Be Happy

:(

Sinds wanneer heb je tijdens correct pilgebruik een NOD? Dat heb je alleen bij een natuurlijke cyclus. Bij correct pilgebruik is er geen eisprong. Zonder eisprong is er geen NOD. Zonder NOD geen zwangerschap!

Bij pilgebruik heb je een stopweek en dat is niet hetzelfde als een NOD.

19. lieffies

lieffies Lid

8 apr 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal de symptomen tot nu toe even opnoemen.
    veel bobbeltjes op tepelhof opgezette buik echt kramp ik kon vanavond amper lopen zo.n pijn had ik, veel afscheiding heel slijmerig, zo.nnn rugpijn :eek: en al het gevoel dat je ongesteld moet worden maar dat heb ik al 2 weken heel erg moe en humeurig dat was het wel zo.n beetje morgen laatste pil.
    Afwachten onzekerheid word er zo gek van.

Deel Deze Pagina